Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Viešbučiai turistų ieškos svetur

2005-03-14
Paskelbk savo straipsnį

Kovo 10 d. Lietuvos viešbučių grupė „Europa Group“ (EG) paskelbė apie savo tikslą - plėsti dviejų klasių viešbučius Baltijos ir kai kuriose kitose Rytų Europos valstybėse.

Naujus prekės ženklus ketinanti įtvirtinti lietuviško kapitalo bendrovė, finansuojama „Hansabanko“, numato plėstis investuodama į verslo klasės keturių žvaigždučių „Europa Royale“ ir turistinės klasės trijų žvaigždučių „Europa City“ viešbučius.

Investicijoms - dar 141 mln. Lt
Lietuvoje įmonė plėsis franšizės pagrindais – viešbučius planuojama atidaryti 2006 m. Druskininkuose ir 2007 m. Kaune. Tuomet EG tinklui šalyje, įskaičiuojant dabartinius du viešbučius Vilniuje ir vieną Klaipėdoje, priklausytų penki viešbučiai. Lietuvoje iki 2008 m. planuojamos investicijos - 20 mln. Lt (be PVM).

Aktyviau plėstis planuojama svečiose šalyse. Iki 2008 m. tinklas turėtų baigti dabartinę plėtrą Latvijoje, Estijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje. Investicijos šiose šalyse gali siekti 121 mln. Lt (be PVM). Investuoti ir verslo imtis numatoma Lenkijoje, Slovakijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Kroatijoje.

Nepasidalija
„Lietuvoje viešbučiai draskosi dėl labai nedidelio duonos kąsnio“, - sako Martynas Kačiulis, EG generalinis direktorius.

Jo žodžiais, viešbučiams nesveikai konkuruojant pernai jų paslaugos vidutiniškai pigo 10%, o veiklos sąnaudos didėjo 10-15%.

Pono Kačiulio nuomone, padėtis gerėtų, jei sparčiau gausėtų turistų ir Vyriausybė skirtų daugiau dėmesio turizmui Lietuvoje skatinti.

Reikia reklamos
Juozas Raguckas, Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojas, tikisi, kad šiemet Lietuvą lankančių užsieniečių gausės kaip ir pernai. Anot p. Ragucko, 2004 m. į Lietuvą atvyko 34,6% daugiau svečių nei 2003 m.

„Daugiau atvyksta iš ES šalių, mažiau iš Rytų“, - pasakoja departamento direktoriaus pavaduotojas. Jo žodžiais, iš kai kurių šalių, pavyzdžiui, Italijos, Austrijos, minimu laikotarpiu atvyko netgi dvigubai daugiau turistų. Šiemet taip pat numatyta įvairiais renginiais, verslo misijomis užsienyje populiarti Lietuvą.

„Lietuvoje iki šiol šalies reklamai neskirta pakankamai dėmesio“, – skundžiasi EG generalinis direktorius.

„Bukarešte nusprendėme atidaryti viešbutį per CNN pamatę reklamą, kviečiančią atvažiuoti į Rumuniją“, - pasakoja jis ir tikisi, kad į Bulgariją ir Rumuniją turistai pradės plūsti, kaip kad į Turkiją.

EG vadovai tikisi, kad tinklo pajamos, kartu su pagal franšizę veikiančiais viešbučiais, 2008 m. augs pusketvirto karto ir sieks 40 mln. Lt. Pernai jos sudarė 11,5 mln. litų.

Linas Kmieliauskas
VŽ informacija