Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

„Moe‘s Southwest Grill“ restoranų tikslas – pasaulinė maisto rinka (svetur)

2007-07-10
Paskelbk savo straipsnį

Be jau mūsų tinklapyje pristatytų restoranų „Crescent City“ ir „Fox Sports Grill“ bei kepyklos-kavinės „Jazzman‘s Cafe“, žurnalas „Nation‘s Restaurant News“ vienu sėkmingiausių projektu įvardino bei „Hot Concepts“ nominaciją skyrė Teksaso-Meksijos virtuvės patiekalus ruošiančiam restoranui „Moe‘s Southwest Grill“.

Restoranas jaunoms šeimoms
Didžiuodamasis savo išskirtiniu aptarnavimu ir produktų kokybe, restoranų tinklas „Moe‘s Southwest Grill“ (įkūrėjas – įmonė „Raving Brands Inc.“) vos per keturis metus tapo vienu populiariausių, 130 įstaigų turinčiu tinklu. „Moe‘s Southwest Grill“ specializacija – Teksaso-Meksikos virtuvė. Pasak tinklo įkūrėjo, generalinio „Raving Brands Inc.“ direktoriaus Martino Sprocko, ir toliau sėkmingai dirbanti kompanija turėtų tapti pasaulinio masto restoranų tinklu. Franšizės būdu valdomi restoranai (tiktai pirmasis restoranas Atlantoje yra valdomas tiesiogiai) jau sugebėjo suburti savo nuolatinių lankytojų ratą pietrytinėje JAV dalyje ir ketina užvaldyti viduriniuosius Vakarus bei Atlanto pakrantę.

Šis projektas, orientuotas į jaunas šeimas su vaikais, gana greitai rado savo vietą rinkoje. Tiek mažuosius, tiek jų tėvelius restoranai traukia aromatingu ir skaniu maistu, patiekiamu šiuolaikiškai įrengtoje, jaukioje aplinkoje, kurioje skamba populiari muzika.

Turbūt ne ką mažiau patrauklus yra ir šviežių, mažai kalorijų turinčių patiekalų, ruošiamų pagal užsakymą, pasirinkimas. Tačiau labiausiai lankytojų mėgstami yra meksikietiški patiekalai Buritos ir Tako. Verta pažymėti, kad vienintelis valgis, kuris šiuose restoranuose yra gruzdinamas gruzdintuvėje – bulvių traškučiai.

Lankytojus į „Moe‘s Southwest Grill“ restoranus taip pat vilioja puikus maisto kainos ir kokybės santykis. O kad būtų išlaikoma standartuose numatyta maisto kokybė, visuose tinklo restoranuose M. Sprockas naudoja skirtingus kokybės „vienodinimo“ būdus. Pavyzdžiui, iš anksto supakuoti prieskonių rinkiniai daro patiekalų, pagamintų skirtinguose miestuose, skonį beveik vienodą ir leidžia iki minimumo sumažinti personalo klaidų galimybę.

Daugelyje tinklo įstaigų pardavimai kiekvienais metais išauga iki 20-24 proc., todėl įmonė planuoja kiekvienais metais atidaryti mažiausiai po 150 naujų restoranų ir tinklą paversti trečiuoju pagal dydį (po „Chipotle“ ir „Baja Fresh“) meksikietiško maisto restoranų tinklu.

Restoranų tinklo svetainė: www.moes.com


Parengta pagal „Food Service Europe & Middle East“
Meniu.lt informacija