Kavinėse ir restoranuose zujantys padavėjai ir barmenai – neatsiejama kokybiško aptarnavimo dalis. Vis dėlto populiarėjant bei besiplečiant kavinių tinklams, neatsiejamai auga ir specializuotų darbuotojų paklausa.
Neseniai duris atvėręs Svetingumo ir pardavimo mokymo centras siūlo mokymus, kurių metu susipažįstama su aptarnaujančiojo personalo darbu bei pagilinamos jau įgytos žinios.
Ir nors daugeliui atrodo, kad padavėjo ar barmeno darbas yra reikalaujantis mažai pastangų, taip tikrai nėra. Komunikabilumas, greita orientacija, reagavimas į įvykius, imlumas, nuoširdumas – šiame darbe tai yra pačios svarbiausios savybės.
Nuo kasos aparatų subtilybių iki etiketo
Mažoms, 12 asmenų grupėms, vykstančiuose mokymuose dėmesys bus skiriamas kiekvienam, norinčiam įgyti aptarnaujančio personalo darbo žinių.
Svetingumo ir pardavimo mokymo centre bus mokoma ne tik naudojimosi įvairiais kasos tipais, bet taip pat ir bendravimo subtilybių, psichologijos, pardavimo meno. Be to, įmonė bendradarbiauja vienu geriausių barmenų – Artūru Grigorjevu – bei su JAV kompanija „ASHLEI“, pagal kurios programos modelį yra sukurta mokymosi programa. Interaktyviose ir įdomiose paskaitose bus ne tik teorinių, bet taip pat ir gausybė praktinių užduočių, o mokymuose dalyvaus garsūs bei profesionalūs lektoriai iš viso pasaulio – Latvijos, Rusijos, Jungtinių Amerikos Valstijų.
Galimybė gauti darbą
Norėdami taupyti darbdavių laiką, Svetingumo ir pardavimo mokymo centro vadovai pasiruošę išspręsti šį trūkumą: aštuonias savaites trunkančiuose kursuose besimokantys ne tik įgyja diplomą, bet taip pat ir išlaiko specializuotus anglų, rusų kalbos kursus, tad baigusieji lengviau integruojasi darbovietėje ir papildo specialistų trūkumą, kurie turi spragų su reikiamų užsienio kalbų žiniomis.
Su viešojo maitinimo įstaigomis – „Paparazzi“, „Devyni drakonai“, „Dirty Duck Pub“ bei kitomis bendradarbiaujantis centras iškart po mokymų siūlo ten atlikti praktiką bei toliau sėkmingai dirbti.
Mokymai įmonėms
Svetingumo ir pardavimo mokymo centras taip pat siūlo galimybę organizuoti įmonės personalo darbuotojų mokymus – jie gali būti specializuoti ir pritaikyti kiekvienai įmonei atskirai, pagal personalo trūkstamų bei reikalingų žinių, kompetencijų poreikį.
Padavėjai ir barmenai – neatsiejama kokybiško aptarnavimo dalis. Tvarkingas aptarnavimas yra restoranų verslo pamatas. Personalo darbuotojai yra restorano veidas bei pamatas. Todėl jie privalo neatsilikti ir puoselėti savo darbuotojų žinias, kadangi aptarnavimo kokybė itin greitai plinta internete. Blogas vertinimas – mažina įvaizdį, geras vertinimas – populiarina vietą.
Norintys greitai sužinoti ir išmokti įvairių padavėjų bei barmenų pasaulio paslapčių, kviečiami registruotis Svetingumo ir pardavimo mokymo centre tel.nr. +370 (601) 40 018
Paruošė: Elena Jančiukaitė