Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Akcija „Visų žemynų skoniai“ pristatyta vynų paveikslų paroda

2005-11-06
Paskelbk savo straipsnį

Vynu laistomi meno kūrinių parodų atidarymai – seniai prigijusi tradicija. Tačiau vynams skirta paveikslų paroda, kurioje dar ir degustuojami paveikslų inkrustacijų analogai, sutikite, – nauja ir intriguoja.

Septynis paveikslus, vaizduojančius skirtingiems žemynams būdingus gamtovaizdžius, kuriuose įterpti tikri vyno buteliai, praėjusią savaitę sostinės publikai pristatė bendrovė „Mineraliniai vandenys“.

„Susirinkome pasilepinti įvairių pojūčių deriniu. Turėsime peno akims, uoslei, burnai, ausiai“, – neišduodamas parodos tikslų smalsumą žadino „Mineralinių vandenų“ rinkos analitikas
Gintautas Jašinskas.

Kiekvieno paveikslo atidengimo ceremoniją lydėjo muzikinė kompozicija, vėliau buvo kviečiama kontinentų „skonį“ pajusti ragaujant vyno ir užkandžių. Pasak G. Jašinsko, reprezentuoti žemynus išrinkti tipiškiausi ar didžiausių vynuogynų vynai.

Staigmena susirinkusiems tapo renginio svečias – už populiariausių Pietų Afrikos Respublikos vynų „Kumala“ kokybę atsakingas vynininkas Benas Jordaanas.

Po Baltijos šalis drauge su „Kumala“ vynus gaminančios bendrovės „Western Wines“ pardavimo vadovu Europoje Darryllu Puddy keliaujantis afrikietis priminė, kad jo šalyje vynuogių derlius bus pradėtas skinti sausį.

„Italija turi „Ferrari“, Amerika – „Ford“, o PAR žinomiausias pavadinimas – „Pinotage“, – apie afrikietiškus vynus reprezentuojančios vynuoges pasakojo B. Jordaanas ir rengė publiką pirmojo paveikslo su buteliu „Kumala“ vyno „Pinotage Cinsault“ skoniui.

„Pajusite cigarų ir gervuogių skonį, o nosį kutens odos ir dūmo kvapai“, – bandė nuteikti svečias.

Parodoje buvo galima paskanauti Australijos ir Europos, kuriai atstovavo Ispanijos vyninės „Albet i Noya“ vynas, taip pat Kalifornijos, Čilės ir net egzotiškosios Azijos vynų (japoniškas ryžių vynas „Choya Sake“). Nebuvo pamiršta ir Antarktida. Jos paveikslas turėjo priminti, kad patiekdamas gerą vyną, be ledo neišsiversi.

„Esame tik lašas Lietuvos vyno mėgėjų jūroje“, – publikai susirinkimo progos neleido pamiršti G. Jašinskas. Pasak renginio vedėjo, paroda buvo skirta per šalies restoranus ir kavines nuvilnysiančios akcijos pradžiai. Jos rengėjai parodoje pristatytų vynų kvies ragauti už ypač palankią kainą.

Kamilė Vabalaitė
Broniaus Talaikio nuotr.
„Laisvalaikio“ informacija