Šioje svetainėje naudojami slapukai. Naudodamiesi svetaine sutinkate su slapukų naudojimu. Daugiau informacijos apie slapukus..

Supratau
+ Pasiūlyk restoraną
Restoranų naujienos

Atsargiai! „Tez Tour“ garantuoja tik sugadintas atostogas

2005-08-11
Paskelbk savo straipsnį

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ savo tinklalapyje skelbia, jog išskirtinė jų specializacija - kelionės į Turkiją, Tailandą, Egiptą. Šioms kelionėms esą suteikiama ypatinga kokybės garantija. Kokią kokybę iš tiesų garantuoja „Tez Tour“, neseniai patyrė vilnietė Eglė
Liepinaitytė - savo atostogas Turkijoje ji pavadino „siaubinga savaite“.

„Tez Tour“ poilsinę kelionę į Turkiją Eglė Liepinaitytė su draugu Martynu Štreimikiu pirko prieš mėnesį iki išvykimo. Tad akibrokštų, kuriuos patyrė, niekaip negalima būtų pateisinti agentūrų taip mėgstamu pasiaiškinimu apie „paskutinės minutės“ kelionių nesklandumus.

Viešbutyje nebuvo vietos
„Už dvivietį kambarį 3 žvaigždučių viešbutyje „Melani“ Alanijoje (su „all inclusive“) sumokėjome 3100 litų. Tikėjomės gerai praleisti laiką, deja, tai, ką pamatėme nuvykę, tiesiog apstulbino“, - pasakojo E.Liepinaitytė, liepos 23-30 dienomis atostogavusi Turkijoje.

Kartu su Egle ir jos draugu į Alaniją atvyko nemaža lietuvių grupė. Eglė prisimena pirmąjį akibrokštą - atvykus į viešbutį vienam poilsiautojui iš Lietuvos buvo pasakyta, kad vieną
naktį jam teks miegoti šalia viešbučio esančio namo kambarėlyje, (jame net nebuvo kondicionieriaus), nes viešbutyje nėra vietų. Pasak Eglės, vėliau iš pokalbių su kitais
poilsiautojais jie sužinojo, kad tas pat nutikdavo kiekvienai atvykstančiai grupei - visiems
vietų viešbutyje niekada neužtekdavo.

„Mūsų kambarys buvo visiškai nesutvarkytas ir priminė vietą po gero vakarėlio, nes aplinkui mėtėsi įvairūs daiktai ir dar daugiau šiukšlių, - savo atostogų pradžią prisiminė E. Liepinaitytė -
Be to, kitą dieną ryte mums buvo liepta kraustytis į kitą kambarį, nes pirmasis esą mums per didelis. Teko vėl pakuotis lagaminus ir keliauti į kitą kambarį“.

Apsinuodijo maistu
Tačiau tai, ką išvydo restorane nuėję pirmąkart papietauti, anot Eglės, pranoko viską.

„Tez Tour“ propaguojamas „all inclusive“ tiesiog „sužavėjo“, - įspūdžiais dalijosi Eglė. - Kataloge aprašytas prabangus restoranas priminė baisią sovietinių laikų valgyklą, kurioje nėra kondicionavimo sistemos, o maistas visą pietų metą (keletą valandų, per kurias galima
ateiti papietauti) laikomas tiesiog ant stalų (tuo metu buvo 45 laipsniai), staltiesės, matyt, skalbtos praeitą vasarą. Viskas patiekiama kaip kiaulėms: pavyzdžiui, arbūzas (jei jį dar
galima taip vadinti, nes tai, ką jie duodavo, tik išoriškai priminė arbūzą - dažniausiai būdavo prarūgęs) tiesiog sukapotas gabalais ir nutrenktas ant stalo, geriama iš plastmasinių stiklinių ir t.t. Apie gėrimus, kurie taip pat įeina į „all inclusive“, galima pasakyti tą patį: vyno gerti buvo neįmanoma, nes jo skonis priminė actą, alus skiestas vandeniu.

Tokiu maistu, savaime aišku, „nesižavėjome“ - bijodami apsinuodyti bandėme valgyti,
pavyzdžiui, tik bulves ir makaronus, bet ir tai nepadėjo. Apsinuodijome maistu - prireikė gydytojo pagalbos (teko gulėti ir su lašeline)“.

Pasak pašnekovės, apsinuodijo ne tik jie, bet ir daug kitų poilsiautojų. Tačiau tai nebestebino: viešbutyje, kur nesilaikoma jokių higienos reikalavimų, o ką kalbėti apie elementarią švarą, kai po vestibiulį laksto milžiniški tarakonai, nieko kito, matyt, ir neverta tikėtis.

„3 dienos Turkijoje praėjo gulint lovoje, nes apsinuodijome taip baisiai, kad neturėjome jėgų atsikelti iš lovos, - košmariškų atostogų prisiminimais dalijosi Eglė. - Po to gydytojas uždraudė maitintis viešbutyje - maistui per 4 dienas išleidome 800 litų, nors važiuodami Turkijon pasirinkę kelionę su „all inclusive“ manėme, kad maistui pinigų tikrai neteks leisti. Be to, gydytojui už paslaugas sumokėjome 90 JAV dolerių“.

Begėdiškai klaidinanti reklama
„Tez Tour“ kataloge - melaginga, begėdiškai klaidinanti reklama, - piktinosi Eglė. - Be mano jau minėtų dalykų, kataloge buvo parašyta, kad viešbutyje yra treniruoklių salė, nemokamai galėsime naudotis pirčių kompleksu. Šią „Tez Tour“ kelionę pirkome „Alfaturo“ agentūroje. Kai suabejojome, kurį viešbutį rinktis, „Tez Tour“ atstovė tikino pati buvusi viešbutyje „Melani“ - jis nuostabus. Pasirinkome tą „nuostabųjį“. Jame žadėtos sporto salės apskritai nebuvo, o už pirčių paslaugas reikėjo mokėti 20 eurų. Be to, nuvykę ten pamatėme, kad kataloge įdėtos ne to viešbučio, į kurį vykome ir gyvenome, nuotraukos. Žodžiu, viskas pargražinta“.

Skundų lavina
E.Liepinaitytė sakė pasakojanti apie košmariškas atostogas todėl, kad kiti žmonės
šitaip neapsigautų, žinotų, jog su „Tez Tour“ nepailsėsi - laukia vien nemalonumai,
nepatogumai, o svarbiausia - sugadintos atostogos ir nervai. Pasak pašnekovės, panašiomis
atostogomis „džiaugėsi“ daugelis su „Tez Tour“ keliavusių mūsų tautiečių, tuo metu atostogavusių visuose aplinkiniuose viešbučiuose.

E.Liepinaitytė - ne pirmoji, kurios skundų dėl „Tez Tour“ kelionių teko išklausyti. Ir „Laisvalaikyje“, ir „Respublikoje“ apie tai buvo rašyta, daugybę skundų galima perskaityti tinklalapyje skundai.lt.

E.Liepinaitytė sakė „to reikalo“ taip paprastai nepaliksianti. Jau kreipėsi į Turizmo departamentą, čia pasiūlė „per dešimt dienų surašyti pretenzijas“. Prieš vykdama į kelionę vienoje draudimo kompanojoje Eglė apsidraudė būtinos medicinos pagalbos užsienyje
draudimu - draudimo kompanija jai išmokės pinigus už gydytojo paslaugas.

„Tų atostogų laukiau trejus metus“, - su nuoskauda balse sakė mergina, pasiryžusi, jei prireiks, ir iki teismų nueiti, kad „Tez Tour“ kompensuotų už sugadintą poilsį.

Jurga Drungilaitė
„Laisvalaikio“ informacija