Japonijoje stebinančiai ištikimas kompanijos „Apple“ gerbėjas nusprendė, jog namuose esančio nešiojamojo kompiuterio, grotuvo ir šios firmos protingojo telefono („smartphone“) – maža. Aistringas gerbėjas išvedė naują obuolių rūšį. Tiksliau, žmogus sugalvojo būdą, kaip ant įprastų obuolių išgauti žinomų prekių ženklų atvaizdus.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog japonui teko nemenkai pasistengti. Tačiau atidžiau apžiūrėjus obuolius paaiškėjo, jog paslaptis ne tokia sudėtinga. Ant nokstančių raudonų obuolių jis priklijavo nepermatomas etiketes su kompanijos „Apple“ arba muzikos grotuvo „iPod“ ženkliukais. Prinokus derliui, juostelę nuėmė, o toje vietoje liko žali „eskizai“, kuriuos matome nuotraukose.
Vertinant begalinę meilę „Apple“ produkcijai bei „iPod“ grotuvams, masinėje prekyboje tokie vaisiai turbūt susilauktų taip pat nemažo populiarumo.
Raminta Skripkaitė
Šaltiniai: www.gurman66.ru , www.cifrovik.ru
Nuotraukos: www.cifrovik.ru
Meniu.lt informacija