Stoholmo ekonomikos instituto tyrėjai ir Harvardo Universiteto specialistai nusprendė išsiaiškinti, kaip alkoholinių gėrimų kaina įtakoja jų skonio degustacijai. Atlikus eksperimenta paaiškėjo, jog moterims lemiamą reikšmę turėjo kaina už butelį vyno.
Degustuotojams pristatė dvi portugališko vyno rūšis. Vieno kaina buvo 5 JAV doleriai už butelį, kito – 40 JAV dolerių. Trečdalis eksperimento dalyvių žinojo kiek įkainotas vynas, kitas dalyvių trečdalis nežinojo apie alkoholinio gėrimo kainą, o likusiai grupei pranešė po degustacijos.
Specialistai išsiaiškino, jog tik moterys įvertino vynus kur kas aukštesniais balais, po to kai sužinojo apie jo kainą.
Praėjus mėnesiui, Bordo mieste (Prancūzija) kompanijos Vinexpo specialistai ištyrė, jog du ketvirtadaliai moterų parduotuvėse renkasi vynus, pirmenybę teikdamos brangiau įkainotiems alkoholiniams gėrimams. Tyrėjai apklausė 4300 moterų Prancūzijoje, Vokietijoje, JAV, Japonijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
Raminta Skripkaitė
Šaltinis: wordpress.com
Nuotrauka: corbis.com
Meniu.lt informacija
2010 05 12