Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus. Turpinot izmantot tīmekļa vietni, jūs piekrītat mūsu sīkfailu politikai. Plašāka informācija par sīkfailiem.

Pieņemt
+ Ieteikt restorānu
Ziņas

Provokacijų kaina – nemokami pietūs?

2007-08-25
Publicējiet savu rakstu

Kurortų viešojo maitinimo įstaigos rugpjūtį turi atlaikyti ne tik didelius klientų srautus, bet ir nesąžiningų klientų provokacijas.

Kai kurių poilsiautojų pamėgtų maitinimo įstaigų savininkai pasakojo, kad klientų patiekaluose neva aptikti sliekai ar varžteliai – vos ne jų darbo kasdienybė.

Norinčių nemokamai papietauti klientų ypač padaugėja rugpjūtį. Iš pažiūros gerai atrodantys žmonės dažniausiai išsirenka patį brangiausią patiekalą, o baigdami jį doroti neva aptinka daikčiukų, kurių įprastai neturėtų būti maisto produktuose.

Kretingos rajone įsikūrusios karčemos „Vienkiemis“ savininkė Jolanda Šoblinskienė sakė, kad kai kuriems užkliūva neva pašvinkusių bulvių kvapas ar dar kas nors, nors iki tol tūkstančiui klientų viskas buvo gerai.

J. Šoblinskienė pastebi, kad tokių provokatorių pastaraisiais metais itin padaugėja rugpjūtį. Beje, šių gudrybių kartais griebiasi ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus žmonės.

Panašių pasakojimų „Vienkiemio“ savininkei teko girdėti ir iš Palangos verslininkų, kurie po tokių klientų apsilankymų vienas kitą stengiasi įspėti.

„Gal pykdamas, kad brangiau sumokėjo, klientas taip bando keršyti? Savo darbuotojams aiškinu, kad klientas visada teisus, bet pasitaiko atvejų, kai dėl reiškiamų pretenzijų pradedi abejoti žmogaus sveikatos būkle“, – sako restoranų ir viešbučių tinklą bei turizmo agentūrą valdančios bendrovės „Palangos tauras“ direktorius Edmundas Sakalauskas.

Maitinimo įstaigų savininkai tokiais atvejais dėl šventos ramybės bei taupydami savo laiką pritaiko nuolaidą.

„Nemokamai pavalgyti neleidžiame, o nuolaidą pritaikome vardan ramybės – tegul žmogus bent tiek pasidžiaugia, nors ir nepavyko mūsų apgauti“, – paaiškino E. Sakalauskas.

Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentas Gintautas Rekašius spėjo, kad maitinimo įstaigų darbuotojus provokuojantys klientai neatsitiktinai renkasi rugpjūtį – tada būna didžiausi poilsiautojų srautai, o darbuotojai pakankamai pavargę.

Anot G. Rekašiaus, nemokamai ar pigiau besistengiantys pavalgyti klientai kasmet tobulėja. Prieš keletą metų populiarus apgaulės būdas buvęs pakišti po nosimi kokios nors kontroliuojančios įstaigos darbuotojo pažymėjimą. Dabar griebiamasi kitų gudrybių.

„Jie tobulėja, bet ir mes neatsiliekame“, – tikino asociacijos prezidentas.

Sandra Lukošiūtė
„Vakarų ekspresas“, 2007 08 24
Skaityti kitus „Vakarų ekspreso“ straipsnius>>