Prekybos centrų ir maisto parduotuvių lentynos linksta nuo gausybės maisto produktų. Juose apsilankantiems pirkėjams dažnai nelengva išsirinkti tuos produktus, kurie visiškai atitiktų jų skonį, gyvenimo būdą, leistų skaniai ir sveikai pamaitinti šeimos narius, pavaišinti į svečius užsukusius draugus.
Siūlomais maisto produktais ir jų asortimentu išsiskiria šiais metais Lietuvoje atidaryta „Marks & Spencer“ parduotuvė, kurioje veikia specialus maisto prekių skyrius. Jame pirkėjams siūlomi tik „Marks & Spencer“ prekės ženklo produktai. Tai kava, arbata, gaivieji gėrimai ir vynai, įvairūs saldumynai - šokoladas, sausainiai, pyragėliai, saldainiai. Čia taip pat galima rasti padažų salotoms, jūros gėrybėms, mėsos patiekalams, įvairių mėsos marinatų, greitai paruošiamų sriubų, mėsos bei žuvies konservų, sausų pusryčių, riešutų, traškučių ir kitų maisto prekių.
„Marks & Spencer“ maisto produktų visas gamybos procesas nuo daržovių, vaisių, javų ar gyvulių auginimo iki pat patekimo į prekybos centrų lentynas yra stebimas ir kontroliuojamas kompanijos ekspertų. Tokiu būdu užtikrinama aukšta produktų kokybė bei pelnomas klientų lojalumas. Lietuva – ne išimtis: Marks & Spencer” maisto produktai Lietuvoje ypač populiarūs.
Išskirtinis dėmesys sveikai mitybai
Kompanijos „Marks & Spencer“ maisto produktus ypač vertina tie pirkėjai, kurie ieško ne tik gardžių, bet ir sveikų produktų. „Marks & Spencer” teikia išskirtinį dėmesį sveikai gyvensenai bei mitybai, kuri yra viena iš sudėtinių kompanijos vykdomo taip vadinamo „Plano A“ dalis. Juo siekiama spręsti aktualiausias šių dienų problemas: kovoti su klimato kaita, saugoti gamtinius išteklius ir diegti sveikos gyvensenos principus.
Siekdama skatinti sveiką gyvenimo būdą, kompanija priėmė sprendimą pašalinti įvairias chemines medžiagas iš gaminamų produktų . Neseniai „Marks & Spencer“ paskelbė iki šių metų pabaigos pašalinsianti dirbtinius dažus ir kvapus iš 99 proc. visų savo prekiaujamų produktų, o š.m. birželio mėnesio pabaigoje „Marks & Spencer“ parduotuvių lentynose nebeliko produktų su dirbtiniu saldikliu aspartamu. Nei viename iš „Marks & Spencer“ prekiaujamų gėrimų nėra dirbtinių dažiklių ar skoninių medžiagų, išskyrus kolos gėrimą, tačiau šiuo metu taip pat ieškoma būdų, kaip iš jo pašalinti dirbtines medžiagas.
Bendrovė taip pat atsisakė įvairių maisto priedų, tokių kaip kepiniams naudojami karnozinas ir kvinolinas, kurie yra siejami su maisto netoleravimu ir vaikų mityba. Šią „Marks & Spencer“ iniciatyvą paremė visuomeninė organizacija „The Hyperactive Children‘s Support Group“ (liet. Hiperaktyvių vaikų paramos grupė), kuri agituoja už dirbtinių priedų pašalinimą iš maisto.
Be to, „Marks & Spencer“ prekybos tinklas nebenaudoja daugiau nei pusės maistinių priedų, tokių kaip mononatrio gliutamatas bei tartrazinas, nors jų vartojimo nedraudžia Europos Sąjunga.
„Marks & Spencer“ informacija