Dėl sparčiai didėjančio klientų skaičiaus, įmonė pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvoje savo picerijose įdiegs naują, maksimaliai centralizuotą „Delivery Call center“ sistemą, kuri maisto pristatymo į namus paslaugą padarys daug patogesnę ir greitesnę. Visi užsakymai, kuriuos gaus „Mambopizza“, bus priimami viename skambučių centre, iš kurio kompiuterinė sistema juos atitinkamai paskirstys į artimiausias picerijas užsakymo vykdymui. Užsakymą picerijos virtuvė gaus elektroniniu būdu tik tada, kai maistas turės būti pradėtas gaminti. Šią sistemą ketinama paleisti š. m. gruodžio menėsio pirmąją savaitę.
„Delivery Call center“ sistema leis kontroliuoti maisto pristatymą nuo pat užsakymo priėmimo iki atidavimo į kliento rankas: užsakymas automatiškai siunčiamas gaminti užsakymo punkte, automatiškai spausdinamas važtaraštis, duomenys apie užsakymą siunčiami tiek iš centro į išvežimo padalinį, tiek išvežimo padaliniui į centrą, taip pat matomas realus užsakomų patiekalų pagaminimo ir pristatymo laikas. „Įdiegus šią sistemą maisto pristatymo į namus prosesas (nuo kliento užsakymo priėmimo iki maisto pristatymo klientui į namus) leis sutaupyti iki 15 minučių“, – pasakojo „Mambopizza“ maisto į namus padalinio vadovė Jolanta Melvydienė.
Šiuo metu „Mambopizza“ „Maisto į namus“ paslauga gali naudotis Vilniaus ir Klaipėdos gyventojai. Tikimasi, kad kitų metų antrą pusmetį tokia pat sistema bus įdiegta Šiaulių bei Kauno „Mambopizza“ maisto į namus padaliniuose (juos planuojama atidaryti 2008 m. II pusmetį).
„Mambopizza“ informacija