Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus. Turpinot izmantot tīmekļa vietni, jūs piekrītat mūsu sīkfailu politikai. Plašāka informācija par sīkfailiem.

Pieņemt
+ Ieteikt restorānu
Ziņas

Konkurencija išmokė plakti kokteilius

2005-08-02
Publicējiet savu rakstu

Skaičiuojama, jog konjako pardavimai sudaro apie 2% visų alkoholio pardavimų, todėl jo gamintojai, kaip ir visi verslininkai, ieško būdų, kaip padidinti savo apyvartą ir užimti kuo didesnę rinkos dalį.

Konjaką mėgsta ar įperka ne visi, todėl Prancūzijoje įsikūrę konjako namai „Lafragette“ savo gaminamą konjaką „Alize“ paskanino įvairiais priedais ir sukūrė keturių skirtingų skonių bei pavadinimų kokteilius. Į Lietuvą jų atvežė ir mūsų šalies rinkai pristatė sostinėje kovo mėnesį įkurta specializuota konjako parduotuvė.

 Su konjaku – ir alus
„Konjako kokteiliai plakami stengiantis priartinti žmones prie tauriųjų gėrimų, todėl ir „Alize“ kokteiliai – naujas žvilgsnis į konjako istoriją“, – sako Juozas Kabašinskas, žinomas konjako kolekcininkas ir specializuotos konjako parduotuvės įkūrėjas. Pasak jo, konjako namai konkuruoja su degtinės, brendžio ir kitų alkoholinių gėrimų gamintojais, todėl ir pradėjo gaminti kokteilius. Kaip pavyzdį p. Kabašinskas pateikia ir konjako namų „Lafragette“ gaminamą konjako ir alaus kokteilį „X. O. Beer“. Jis pilstomas į 0,33 l alaus butelius ir yra 8% stiprumo. Tradicinio požiūrio į konjaką ir jo vartojimą besilaikančiam žmogui, toks kokteilis, ko gero, turėtų kelti siaubą.

Siūlys ir klubuose
Pono Kabašinsko specializuotoje konjako parduotuvėje galima įsigyti 4 rūšių ir spalvų „Alize“ kokteilių (16-20% stiprumo) – su vaisiais ir uogomis, degtine. Kokteiliai išpilstyti į 0,7 l talpos butelius, vienas kainuoja apie 60 Lt. Iš tokio butelio, konjako namų atstovų teigimu, galima pagaminti apie 14 kokteilių. Gėrimą galima patiekti su ledu arba maišyti su kitais alkoholiniais gėrimais, sultimis, uogomis ir kt.

„Alize“ kokteilių artimiausiu metu bus galima paragauti ir sostinės naktiniuose klubuose. „VŽ Savaitgalis“ rašė (2005 03 10), kad specializuotos konjako parduotuvės šeimininkai nusitaikė į žinovams skirtus gėrimus, kuriais neprekiaujama didžiuosiuose prekybos tinkluose. Parduotuvėje galima rasti ne tik konjako, bet ir likerinių vynų, alaus ir konjako kokteilių. Parduotuvė veikia ir kaip konjako klubas – rengia degustacijas, teminius vakarus.

Toma Jonuškaitė
„Verslo žinios“ 2005 07 29

Skaityti kitus verslo žinių straipsnius >>