Projektas GerasAptarnavimas.lt kviečia Jus jau į penktąją kasmetinę konferenciją „ Gero Aptarnavimo Dienos V “!
Laikas:
2007 m. spalio 16-17 d.
Vieta:
Reval Hotel Lietuva, Vilnius
Pirmoji diena (spalio 16 d.) bus skirta darbuotojams, kurie tiesiogiai aptarnauja klientus (front line). Mes tikime, jog žmonės yra raktas į sėkmę. Tyrimai rodo, kad net 95 % bendro klientų pasitenkinimo lemia tai, kaip su jais elgiasi tiesiogiai aptarnaujantis personalas.
Būtent todėl šios konferencijos metu jiems bus skiriama visa diena. Konferencijos dalyviai turės galimybę susipažinti su efektyviausiom klientų aptarnavimo kokybės gerinimo priemonėm bei įrankiais, kurie ĮKVĖPS ir MOTYVUOS.
Tai turės didžiulę įtaką klientų pasitenkinimui bei lojalumui, padidins pardavimus, o taip pat asmeninę motyvaciją.
Visą šios dienos programą rasite čia >>.
Antroji diena (spalio 17 d.) bus skirta klientų aptarnavimo kokybės, visuotinės kokybės, personalo, marketingo bei pardavimų vadovų, t.y. administracijos darbuotojų, atsakingų už klientų aptarnavimo kokybę ir jos valdymą, kompetencijai stiprinti.
Konferencijos dalyviai iš šios dienos pranešimų ne tik sužinos, kas yra klientų aptarnavimo kokybė ir jos valdymas, bet ir kaip organizuoti šį procesą, kaip valdyti ir sudominti savo komandą (front line) keisti požiūrį į klientą, į savo darbą. Minėtas žinias dalyviams perteiks ne tik teoriniai pranešimai, bet ir praktinės užduotys ir realūs pavyzdžiai iš kitų įmonių patirties.
Po šios dienos taps aišku, kaip gerinti ir efektyviai valdyti įmonės klientų aptarnavimo kokybę.
Visą šios dienos programą rasite čia >>.
Užsiregistruoti į konferenciją galite čia arba telefonu +370 5 2106594.
Registracijos informacija:
Eglė Petrusevičiūtė
mob. +370 69805646
faks. +370 52784681
egle@hansaconferences.com
Daugiau informacijos: www.gerasaptarnavimas.lt
GerasAptarnavimas.lt informacija