Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus. Turpinot izmantot tīmekļa vietni, jūs piekrītat mūsu sīkfailu politikai. Plašāka informācija par sīkfailiem.

Pieņemt
+ Ieteikt restorānu
Ziņas

Kaip pasirinkti patikimą valdymo sistemą ir jos diegėją

2007-12-04
Publicējiet savu rakstu

Perpildytoje informacinėje aplinkoje darosi vis sunkiau rasti tinkamą viešbučio, restorano ar pramogų įmonės valdymo sistemą, kuri būtų funkcionali ir kokybiškai prižiūrima. Šiandien valdymo sistemas siūlo ir patyrusios tarptautinės įmonės, ir aktyvūs vietinių produktų diegėjai, ir naujokai, įtaką viešbučių ir restoranų vadovų sprendimams darantys patrauklių kainų politika.
Įmonė „Baltic Hotel & Restaurant Systems“ (toliau BHRS) gali didžiuotis patyrimu, įgytu per dešimt sėkmingos veiklos metų. Ši patirtis sukaupta glaudžiai bendradarbiaujant su klientais ir partneriais.

Vieni pirmųjų Baltijos šalyse pradėjome diegti valdymo sistemas
BHRS – viena pirmųjų įmonių prieš dešimtį metų Baltijos šalyse pradėjusių diegti viešbučių ir restoranų valdymo sistemas. Veiklos pradžioje siūlėme pasaulyje plačiausiai naudojamas sistemas: viešbučių valdymo sistemą „Fidelio Front Office“ ir restoranų valdymo sistemą „Micros“. Vėliau produktų pasiūlą papildė SPA sistema „TOP Vital“, automatiniai mažieji barai „Bartech“ ir „Onity“ markės elektroniniai durų užraktai, seifai, mažieji barai, energijos taupymo ir vaizdo stebėjimo sistemos.
Šiandien BHRS įdiegtas sistemas naudoja daugiau kaip devyniasdešimt apgyvendinimo ir maitinimo įmonių.
Be abejo, per dešimt metų rinkoje pasikeitė konkurencija, sistemų savybės ir kokybė. Nepakitęs liko tik sistemų poreikis. Kiekvienas įmonės vadovas iš pasirinktos sistemos laukia maksimalaus operatyvumo, veiksmų kontrolės ir išsamių ataskaitų, kurios jam padėtų priimti sprendimus.

Valdymo sistemos pasirinkimą lemia jos funkcionalumas, vientisumas ir garantuojama priežiūra
Valdymo sistemos pasirinkimo klausimas iškyla vadovams, atidarantiems naują aptarnavimo įmonę, arba dėl tam tikrų priežasčių norintiems pakeisti naudojamą sistemą. Apsispręsti padės keletas patarimų:

nustatykite sistemai keliamus reikalavimus. Galbūt kuriamos įmonės vadovui iš pradžių bus sunku nustatyti poreikius. Dažnai galutinis pageidavimų derinys paaiškėja tik po artimesnio susipažinimo su sistema; paprašykite pardavėjo išsamiai paaiškinti sistemos darbą, nes tik taip sužinosite, kokios yra sistemos galimybės ir kokia šios sistemos dalis Jums reikalinga; susipažinkite su siūlomomis sistemos ataskaitomis ir statistika, nes ateityje jos bus Jūsų verslo sprendimų pagrindas; nepamirškite, kad renkatės sistemą ne tik šiai dienai, galbūt vėliau turėsite daugiau nei vieną viešbutį ar restoraną ir norėsite sujungti jų sistemas; sužinokite, kaip atnaujinama sistema; pasirinkite sistemą, kurią galima sujungti su kitomis įmonėje naudojamomis sistemomis. Nejaugi nenorite pasiūlyti savo klientams kompleksiškos paslaugos ir greito aptarnavimo? pasirinkite logišką ir vartotojui suprantamą sistemą; netikėkite pažadais, kad bus sukurtas būtent Jums tinkantis sprendimas. Informacinių technologijų sprendimų plėtojimas – tai ilgai trunkantis ir brangus procesas, o jo rezultatai gali ir neatitikti Jūsų lūkesčių. Privalumą turi jau egzistuojanti sistema, kurią galima lengvai pritaikyti Jūsų įmonės poreikiams; atkreipkite dėmesį į įmonės, diegiančios sistemą, patirtį; atkreipkite dėmesį į tai, kaip organizuota sistemos techninė priežiūra. Ši paslauga turi būti prieinama bet kuriuo paros metu; išsiaiškinkite, koks yra sistemos įdiegimo procesas, atkreipkite dėmesį į darbuotojų mokymų organizavimą.

Linkime sėkmingo sistemų pasirinkimo!

Daugiau apie bendrovę „Baltic Hotel and Restaurant Systems“ >>

„Baltic Hotel and Restaurant Systems“ ir „Restoranų verslo“ informacija