„Gero skonio“ klube pajūryje vyravo itališka dvasia
Š. m. balandžio 28 d. viešbučio „Vanagupė“ restorane, Palangoje, įvyko „Gero skonio“ klubo renginys „Pasitinkant vasarą itališka dvasia“. Jo metu vakaro svečiai buvo kviečiami mėgautis gurmaniškais patiekalais bei prie jų priderintu vynu. Romantišką atmosferą renginyje kūrė Antano Cirtauto fortepijonu atliekamos žinomų melodijų interpretacijos. Na o vakaro puošmena tapo ir didžiulio susidomėjimo sulaukė prabangūs „Maserati“ automobiliai, kuriuos svečiai turėjo galimybę ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti. Šis – prabangus ir rafinuotas – vakaro akcentas tik dar labiau sustiprino itališką dvasią, vyravusią renginio metu. Palangoje, viename populiariausių mūsų šalies pajūrio kurortų, pasitinkant vasarą, pristatytas ir naujausias žurnalo „Geras skonis“ numeris. Svečiai turėjo galimybę sudalyvauti „Gero skonio“ viktorinoje ir laimėti puikių prizų.Renginį vedė – Daiva Tamošiūnaitė.
„Geras skonis“ jau daugelį metų bendradarbiauja su geriausiais Lietuvos restoranais, maisto ir gėrimų žinovais, gamintojais bei importuotojais. Mes nuolat sekame naujienas ir siekiame jomis pasidalyti su kiekvienu, neabejingu skaniam, kokybiškam maistui bei vartojimo kultūrai“, – teigia žurnalo „Geras skonis“vyriausioji redaktorė Rasa Ščeponienė. Pasak renginio vedėjos Daivos Tamošiūnaitės, „Gero skonio“ klubų pradžių pradžia ir buvo šis žurnalas, jau septyniolika metų rašantis apie maistą, gėrimus, stalo kultūrą. Beje, įdomiausias, laikui nepavaldžias publikacijas jau galima rasti ir interneto svetainėje www.skonis.lt.
Per ilgus sėkmingos veiklos metus subūrus entuziastų būrį, kilo „Gero skonio“ klubo idėja. Renginių tikslas – kaskart aplankyti vis kitą restoraną, drauge paragauti geriausių Lietuvoje virtuvės meistrų specialiai tam vakarui sukurtų patiekalų.
Pasitinkant naujausią žurnalo numerį bei artėjančią vasarą, „Gero skonio“ klubaskviečiaį renginių, vyksiančių balandžio–gegužės mėnesiais Palangoje, Kaune ir Vilniuje, ciklą.
Pirmasis „Gero skonio“ klubo renginių ciklo vakaras įvyko Palangoje, viešbučio „Vanagupė“ restorane. Viešbutis „Vanagupė“ teikia apgyvendinimo (98 kambariai), restorano paslaugas; čia taip pat įrengtas puikus SPA centras, kuriame siūloma pasilepinti apie 100-u įvairiausių SPA procedūrų bei masažų. Na o konferencijų centras lengvai pritaikomas įvairaus pobūdžio renginiams. Vienu metu 9-iose salėse yra galimybė priimti ir aptarnauti per 700 dalyvių (didžiausia salė talpina 500 dalyvių). „Gero skonio“ klubo svečiai turėjo galimybę pasižvalgyti po viešbutį „Vanagupė“, susipažinti su jo erdvėmis, čia teikiamomis paslaugomis.
Viešbučio restorano virtuvės šefas Saulius Šikšnys kartu su profesionalų komanda specialiai šiam vakarui sukūrė specialų meniu iš „Gero skonio“ klubo partnerių pateiktų produktų. „Gero skonio“ klubo svečiai skanavo: aperityvui – juodos duonos užkandelės su troškinta triušio šlaunelių mėsa, prie jos buvo patiektas „TRAMIN Blauburgunder-Pinot Nero“ raudonasis vynas (Italija).Toliau ragauta rūkytos anties krūtinėlė su žaliaisiais smidrais ir mangų čatniu, prie jos patiektas „TERREDAVINO Barbaresco“ raudonasis vynas (Italija). Ši sūdyta ir parūkyta antienos filė, kuri itin vertinama gurmanų, 2016 m. BAF (The Baltic Food and Beverage Fair – liet. Baltijos regiono maisto ir gėrimų parodoje) buvo apdovanota aukso medaliu. Vėliau daugelį aiktelėti privertė nuostabus derinys – Mozzarella di Bufala su granatmedžio sėklomis, trumų aliejumi ir česnakų pelenais – patiekalas derintas su baltuoju „LAPILLI Greco di Tufo“ vynu (Italija). Tuomet ragauta anties filė su morkų ir pasiflorų kremu, jaunomis daržovėmis bei alyvuogių žeme. Prie šio patiekalo patiektas abejingų nepalikęs raudonasis vynas „PRIEURE DE CENAC Malbec Cahor“ (Prancūzija). Pagrindinis patiekalas buvo brandintas jautienos antrekotas su bulve fondant, figų kremu bei žirnių ūgliais. Šio patiekalo skonį išryškinti padėjo raudonasis vynas „CHATEU PEY LA TOUR Bordeaux Rouge“ (Prancūzija). Na o desertui patiektas šokoladinis musas, prie kurio parinktas raudonasis vynas „DALV Porto LBV 2008“ (Portugalija).
Vakaro metu ragauti antienos, triušienos ir sausai brandintos jautienos patiekalai buvo pagaminti Iš UAB „Baltic Larus“ specialistų atrinktosprodukcijos. Kaip pasakojo vakaro vedėja Daiva Tamošiūnaitė, UAB „Baltic Larus“ – nedidelė, bet veržli įmonė, vartotojams siūlanti tik aukščiausios kokybės produkciją, kurios tiekėjai Europoje atrenkami itin kruopščiai ir atsakingai. Prekės ženklų „Lapino puota“ ir „KITCHEN me“ produkcija atitinka griežčiausius reikalavimus.
Duonos gaminiais renginio svečius vaišino UAB „Vilniaus duona“, šiemet mininti 135 metų sukaktį. Tai didžiausia ir seniausia kepykla Baltijos šalyse, įkurta dar 1882 m. Bendrovė vartotojams gali pasiūlyti daugiau nei 80-ies pavadinimų duonos gaminių. Per parą jų iškepama apie ketvirtadalis milijono. Svarbu, jog senąsias kepimo krosnis pakeitus modernia įranga, vis dėlto išsaugotos senosios kepimo technologijos, autentiškos receptūros. UAB „Vilniaus duona“ produkcija realizuojama ne tik Lietuvoje – ji eksportuojama ir į kitas šalis: Latviją, Estiją, Suomiją, Didžiąją Britaniją, Airiją, JAV ir kt. „Gero skonio“ klubo metu įmonė svečius pakvietė atrasti naują bemielės,100 proc. ruginės duonos skonį. Brandinama ir gaminama net 32 valandas, „Lietuviška“ duona įgauna išskirtinį saldžiarūgštį skonį ir aromatą. Specialioje šventinėje pakuotėje pristatyta duona sukurta tiems, kurie nori išsivežti dalelę Lietuvos. Šis produktas – savotiškas lietuviškos duonos etalonas.
Desertu pasirūpino UAB „Nestle Baltics“, vakaro metu pristačiusinaujo prekinio ženklo Lietuvoje – „L’atelier“– šokolado plyteles, spinduliuojančias amatininko krautuvėlės ir rankų darbo dvasia. Vakaro desertas leido patirti tikrą neskaldytų lazdyno riešutų, migdolų skiltelių, razinų ar karamelizuotų spanguolių bei švelnaus šokolado skonių harmoniją.
Renginio metuprie patiekalų derinti įmonės „Mediato“ specialistų parinkti vynai. Tai Estijos bendrovė, savo veiklą tiekiant gėrimus, skaičiuojanti dar nuo 1991-ųjų. Siekianti tą patį produktų asortimentą pasiūlyti visoms Baltijos šalims, įmonė 2003 m. išplėtė savo veiklą į Latviją, o 2005 m. – ir į Lietuvą.
Vakaro akcentu tapo ir abejingų nepaliko UAB „Krasta Auto“ pristatyti prabangūs „Maserati“ automobiliai. Pasirodo, tarp automobilių ir virtuvės tikrai yra daugiau bendro, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Štainuo 2015 metų „Maserati“ prekės ženklo ambasarius yra net trimis Michelin žvaigždutėmis įvertintas modernios itališkos virtuvės restorano „Osteria Francescana“, įsikūrusio Modenoje, Italijoje, pagrindinis virtuvės šefas Massimo Bottura. Akivaizdu, kad viskas, prie ko prisiliečia šis virtuvės meistras, tampa paženklinta sėkmės: „Osteria Francescana“ 2016 metų „Geriausių pasaulio restoranų 50-uke“ užėmė aukščiausią – 1-ąją – vietą. Šiemet restoranas vis dar laikosi labai aukštai ir nusileido tik iki 2-osios vietos geriausiųjų pasaulyje sąraše. Na o restorano sielos – šefo Massimo Botturos – vairuojamas „Maserati Levante“ skirtas, žinoma, ne tik pasaulinio masto žvaigždėms, bet tikrai tam, kad tokia žvaigžde pasijaustumėte.
Daugiau informacijos:
Brigita Liaukevičienė
Žurnalas „Geras skonis“
Mob. 8 699 75 717. El. paštas brigita@skonis.lt