Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus. Turpinot izmantot tīmekļa vietni, jūs piekrītat mūsu sīkfailu politikai. Plašāka informācija par sīkfailiem.

Pieņemt
+ Ieteikt restorānu
Ziņas

Gero aptarnavimo diena III

2006-09-26
Publicējiet savu rakstu

Nuoširdžiai džiaugiamės galėdami Jus pakviesti jau į trečiąją Gero aptarnavimo dieną – konferenciją, kurios tikslas padėti Jums pagerinti klientų aptarnavimo kokybę savo įmonėse ir taip pasiekti dar geresnių rezultatų. Patenkintas klientas – lojalus klientas, jis būtinai sugrįš ir tikėtina, kad rekomenduos Jūsų įmonę savo pažįstamiems ir artimiesiems.

Šią Gero aptarnavimo dieną skiriame darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais:
- aptarnaujančiam personalui;
- klientų vadybininkams;
- administratoriams;
- klientų aptarnavimo padalinių, grupių vadovams, organizuojantiems ir kontroliuojantiems šių žmonių darbą;
- personalo vadovams bei mokymų organizatoriams, kurie įmonėse atsakingi už šių darbuotojų kompetencijos kėlimą.

Konferencijos tikslas – suteikti Jums kuo daugiau praktinių žinių, kurias galėtumėte pritaikyti savo kasdieniame darbe. Todėl pakvietėme nemažą būrį sėkmingai dirbančių Lietuvos įmonių atstovų, kurie dalinsis savo patirtimi, paremta kasdienio gyvenimo praktika.

Žydrūnas Stankevičius (UAB „Omnitel“) ir Karolis Petrokas (Centrum Hotels) kalbės apie įmonės šūkio ir vertybių svarbą klientų aptarnavimo procese ir kuo kiekvienas darbuotojas gali prie to prisidėti. Gunnar Vilk (Olympic Casino Group Baltija) ir Rasa Balčiūnienė (Femina Bona) pristatys savo įmonių sėkmės istorijas – kaip jiems pavyko pasiekti puikių rezultatų klientų aptarnavimo srityje.

Šalia praktinių pavyzdžių išgirsite ir konsultantų vertinimus bei analizes. Ramunė Kabašinskienė pasakos, kokią reikšmę organizacijos vertybės turi kiekvienam darbuotojui, ir kaip elgtis, kad jos neliktų tik formalumu, kuris niekaip nepritaikomas praktikoje. Daiva Amankavičienė komentuos klientų aptarnavimo standartų reikalingumą įmonėje. O psichologas Robertas Petronis padės pažvelgti į save ir suvokti, kaip mes jaučiamės tarnaudami kitiems ir kokiu požiūriu turėtumės vadovautis tokiame darbe.

Be to, sudarysime Jums galimybę ir padiskutuoti. Linksmas videofilmas vaizdžiai pademonstruos klientų aptarnavimo atvejus, kuriuos komentuos konsultantas, o darbo grupių metu, padedant moderatoriams, turėsite galimybę patys sudaryti klientų aptarnavimo taisykles, kurias galėsite pritaikyti kasdieniame darbe.

Laukiame Jūsų konferencijoje, ir kaip visada, linkime daug nuoširdžių klientų šypsenų!

Seminaras įvyks spalio 10 d. 10.00 val.
„Reval Hotel Lietuva“, Konstitucijo pr. 20, Vilnius

Kristina Lukošiūtė
www.GerasAptarnavimas.lt

Daugiau informacijos: anastasija@gerasaptarnasvimas.lt  Tel. (8-5) 210 65 95