Lietuvoje jau įsteigta Aptarnavimo kokybės asociacija (AKA). Pasak steigėjų, asociacija sieks kurti žinių bazę, skleisti informaciją apie aptarnavimo kokybę organizacijoms ir visuomenei, rengti mokymus, ruošti bendrus aptarnavimo kokybės standartus bei vykdyti aptarnavimo kokybės tyrimus Lietuvoje. Asociaciją įkūrė rinkoje gerai žinomos kompanijos UAV „Omnitel“, AB „SEB Vilniaus bankas“, AB „Lietuvos draudimas“ ir projektas „GerasAptarnavimas.lt“.
Anot asociacijos steigėjų, aptarnavimo kokybės kėlimas naudingas ne vien atskiroms organizacijoms, bet ir visos šalies ekonominei gerovei. Paslaugų sektorius yra vienas iš šiandienos ekonomikos variklių ir, norint sėkmingai jį plėtoti, reikia ugdyti aukštą aptarnavimo kultūrą. „TNS-Gallup“ atlikto tyrimo duomenimis, nuo 2003 iki 2007 metų aptarnavimo kokybė išaugo mobiliojo ryšio sektoriuje, bankuose ir valstybinėse institucijose, o maitinimo įstaigų aptarnavimo kokybė ženkliai smuktelėjo.
AKA pagrindinis tikslas – kelti aptarnavimo kokybę Lietuvoje. Tam bus sukurti bendri aptarnavimo kokybės standartai, atsižvelgiant į ūkio sektoriaus veiklą. Pasinaudojus šiais standartais, kasmet bus atliekami kokybės lygio tyrimai šalyje, kuriama žinių bazė. Be to, numatoma organizuoti kompetencijų ugdymo mokymus, plėtoti bendrą naujų specialistų sertifikavimo sistemą.
AB „Lietuvos draudimas“ pardavimų departamento direktorė Lilija Tolbatova sakė, jog sparčiai augant konkurencijai, nukopijuoti galima viską, išskyrus kokybišką kliento aptarnavimą.
Asociacijos steigėjai tikisi, kad maitinimo įstaigų sektorius bus vienas iš gausiausių Aptarnavimo kokybės asociacijoje.
Nuotraukoje – asociacijos steigėjai (iš kairės):
- AB „Lietuvos draudimas“ pardavimų departamento direktorė Lilija Tolbatova;
- UAB „Omnitel“ klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius Žydrūnas Stankevičius;
- AB „SEB Vilniaus bankas“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vytautas Sinius;
- Projekto GerasAptarnavimas.lt vadovė Lietuvoje Agnė Dičiūtė.
Živilė Kleivaitė
Meniu.lt informacija