Lietuvos aludarių asociacijos nariai žada nebereklamuoti stipraus alaus, mažinti alaus stiprumą, riboti tokio alaus pardavimą.
Šiomis ir kitomis nuostatomis griežtinamas aludarių 2005 m. pasirašytas Garbės kodeksas.
„Nerimo kelia bendra Lietuvos alkoholinių gėrimų rinkos struktūra, kurioje stiprus alkoholis sudaro maždaug 40%. Tai visiškai nebūdinga Vakarų Europos šalims, kur alus ir vynas užima maždaug 80% rinkos“, - naują strategiją aiškina Vytautas Meištas, AB "Ragutis" direktorius, asociacijos tarybos pirmininkas. Pernai Lietuvos alaus rinka augo 0,45%, o asociacijai priklausančių įmonių pardavimai ūgtelėjo 3,2%.
Kovodami su stipraus alkoholio vartojimu aludariai taip pat planuoja socialinę akciją „Girtavimas – nemadingas“.
„Stengsimės kreiptis tiesiai į jaunus žmones, kurie dažnai nesuvokia ribos tarp pasilinksminimo ir girtavimo. Mes manome, kad tik visuomenės sąmoningumo didinimas yra vienintelė veiksminga priemonė kovojant prieš girtavimą“, - sako p. Meištas.
„Verslo žinios“, 2007 05 11
Interneto archyvo nuotr.
Skaityti kitus „Verslo žinių“ straipsnius>>