Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus. Turpinot izmantot tīmekļa vietni, jūs piekrītat mūsu sīkfailu politikai. Plašāka informācija par sīkfailiem.

Pieņemt
+ Ieteikt restorānu
Ziņas

Restorano AULA įspūdžiai iš Pietų Korėjos

2012-09-16
Publicējiet savu rakstu
Nuolatinis visuomenės spaudimo dėl mokslų, užimamos padėties, karjeros taip pat daro įtaką ir labai aukštam savižudybių skaičiui Pietų Korėjoje.  Čia labai svarbu turėti ne tik puikią karjerą, bet ir antrąją pusę, todėl tiek jaunimo, tiek vyresnio amžiaus žmonių tarpe labai populiarios pažinčių tarnybos. Pažindinimo paslaugas teikia ir kai kurie restoranai. Pavyzdžiui, specialiame restorane prie vieno stalo sėdinti merginų kompanija, ieškanti draugijos, turi tiesiog iškelti į viršų tam skirtą lempą. Šis ženklas
reiškia, kad restorano padavėjas, tučtuojau suranda prie kito stalo sėdinčių vyriškių kompaniją  ir suveda juos drauge. Skirtingai nei Japonijoje, čia poros ne taip bijo viešai demonstruoti savo jausmus, nors kaip įprasta Azijos šalims, vis tiek tai daroma labai santūriai. Korėjiečiai partneriai paprastai laikomi ir labai pavydžiais. Per Valentino dieną paprastai tik merginos dovanoja vaikinams šokoladinius saldainius, vaikinai laukia po mėnesio švenčiamos „White Day“, kurios proga vyrai atsidėkoja saldainiais jiems šokoladą dovanojusioms moterims.

Po darbo korėjiečiai dažniausia traukia atsipalaiduoti į barus, restoranus ar kavinukes. Nors vakarietiško tipo baruose, klubuose gali būti vartojamas tik alkoholis, tačiau įprastai korėjiečių kultūroje vartodami alkoholį, korėjiečiai visuomet valgo. Pavyzdžiui, daugelyje vietų (pvz „SULCHIP“ tipo baruose) negalima užsisakyti tik alkoholio, šalia privalai užsisakyti ir užkandos. Restorane pietaujama sėdint ant žemės aplink mažą staliuką ir dalijantis maistą tarpusavyje, taigi čia labai stipri grupinio valgymo kultūra. Pagrindinis korėjiečių virtuvės pasididžiavimas yra marinuotos daržovės su prieskoniais, vadinamos „Kimchi“, dažnai į dienos racioną įeina ryžiai, žuvis. Nenustebkite, jei atvažiavęs į kokios nors įstaigos ofisą, jus pavaišins kava, o šalia pasiūlys vyšninių pomidorų (čia jie paprastai laikomi vaisiais).  Kai kas korėjiečius vadina Azijos italais. Youtube   patalpintas vieno picerijos tinklo reklaminis pokštas „The True Origins of Pizza", kuriame bandoma
įrodyti, kad iš tikrųjų  Marko Polo nukopijavo picą nuo korėjiečių. Ypač korėjiečiai pasidaro temperamentingi, kai išgeria, tuomet ypač garsiai šaukia. „EXPO 2012, Yeosu“  veikusiame bare „AULA“ galima buvo pamatyti ir kaip korėjiečiai žaidžia jų tarpe labai paplitusius gėrimo žaidimus. Pavyzdžiui, sukant butelį ratu, numušinėjamas butelio kamštelis, o numušusio
žaidėjo kaimynas, turi išgerti. Žaidžiant kitą  žaidimą, stikliukas įstatomas į bokalą alaus ir į jį paeiliui pilama korėjietiškas stiprusis gėrimas „Soju“. Žaidėjas, kurio stikliukas apvirsta, turi bokalą išgerti. Kiti populiarūs žaidimai apima įvairias skaičiuotes, dainavimus, plojimus.

Restoranas AULA, drauge su liaudies meno galerija SAULUVA dalyvavo jau ketvirtoje pasaulinėje EXPO parodoje (Hanoveryje (2000m.), Nagojoje (2005m.) ir Šanchajuje (2010m.)). Lietuvos paviljone tris mėnesius veikusiame bare
„AULA“ korėjiečiai galėjo paragauti „Švyturio“ alaus ir alaus kokteilių, sūrio „Džiugas“, šokolado „Rūta“, vyno „Voruta“ ir o galerijoje įsigyti gintaro gaminių, „BIOK Amberis“ linijos kosmetikos, proginių monetų ir kitų Lietuvą reprezentuojančių gaminių. 

 Alaus restoranas „AULA“