Bostono meras Thomas M. Menino paskelbė kampaniją, nukreiptą prieš intensyvų limonadų vartojimą vaikų tarpe. Milijoną dolerių finansavimą gaunančia kampanija bus siekiama kovoti su vaikų nutukimu. Kampanija paskelbta mėnesį prieš mero nurodymą palaipsniui uždrausti gaiviųjų gėrimų pardavimą, platinimą ir reklamą miesto pastatuose.
Bostono meras Thomas M. Menino paskelbė kampaniją, nukreiptą prieš intensyvų limonadų vartojimą vaikų tarpe. milijoną dolerių finansavimą gaunančia kampanija bus siekiama kovoti su vaikų nutukimu. šiuo metu net 40 procentų moksleivių Bostone yra nutukę. kampanija paskelbta mėnesį prieš mero nurodymą palaipsniui uždrausti gaiviųjų gėrimų pardavimą, platinimą ir reklamą miesto pastatuose. Kiek anksčiau Harvardo mokslininkų atliktas tyrimas, chroniškų ligų prevencijos tema, patvirtino prielaidą, jog nuo 2004 m. uždraudus Bostono mokyklose pardavinėti didelį kiekį cukraus turinčius gėrimus, jaunuomenė suvartoja gerokai mažiau saldžių gazuotų gėrimų, proporcingai sumažėjo ir suvartojamų kalorijų kiekis.
Informuoti visuomenę apie saldžiųjų gėrimų žalą organizmui skirta milijonas dolerių. Suma atrodo nedidelė palyginus su lėšomis skirtomis spręsti augančias nutukimo ir diabeto problemas. Media kampanija orientuota į dvi grupes: tėvus, namų šeimininkes, besirūpinančias pirkinių krepšeliu ir jaunimą – pagrindinę saldžiųjų gėrimų vartojimo auditoriją. Į kampanijos planavimą ir įgyvendinimą įtrauktas ir 16 metis, atstovaujantis jaunimo grupę.