Bet baimė pasirodė perdėta: paprasčiausiai pasibaigė patalpų nuomos sutartis, ir barą buvo nuspręsta perkelti į kitą vietą – vos per vieną namą Gedimino prospekto link. Pagrindinė naujojo baro idėja buvo atsivilioti į naują vietą per šešerius metus sutelktą nuolatinę publiką. Būtent todėl interjere kartojasi jau matyti kino žvaigždžių portretai, o sienos nišoje puikuojasi pakeitęs spalvą senojo baro talismas – tikras itališkas motoroleris. Naujųjų patalpų plotas, deja, yra kiek mažesnis, nei senųjų, tad interjero dizainerei M. Sokolovai teko gerokai pavargti, norint patogiai sutalpinti nedidelėje erdvėje iki 100 lankytojų. Be to, šeimininkų pageidavimu teko gerokai padidinti baro kontuarą: mat, „Paparazzi“ – vienas nedaugelio Vilniaus barų, kuriame publika neišsiskirsto po ankštus užkabarius, o lieka sėdėti arba stovėti betarpiškai gėrimų pilstymo vietoje. Vardan to netgi sąmoningai apribotas salės sėdimųjų vietų skaičius. Tai, deja, sukelia bereikalingą stumdymąsi aplink barą (kaip kad nutiko per atidarymą) tačiau, anot šeimininkų, tai skatina intensyvesnį lankytojų bendravimą ir gėrimų vartojimą, dėl kurių iš esmės žmonės čia ir renkasi. Įdomu, kad nuo pirmadienio iki ketvirtadienio „Paparazzi“ veiks „ekonomiškuoju režimu“ – dalis jo erdvės bus atitverta mobiliomis pertvaromis – ir tik nuo penktadienio vakaro bus atveriami visi „pajėgumai“. Lankytojus džiugins ne tik praplėstas kokteilių ir kitų gėrimų asortimentas, bet ir tradiciniai barmenų flairingo pasirodymai, o taip pat gyvosios muzikos koncertai. Tiesa, pastariesiems „Paparazzi“ patalpos yra kiek ankštokos, ir norint atlaisvinti vietą muzikantams bei šokėjams, tenka gerokai prastumdyti baldus, kurių dalis yra perkelta iš senųjų patalpų (beje, jie ir ten užėmė daug vietos). Betgi kuo anksčiau, tuo kūnai glaudžiau – o juk dėl to irgi einama į barą, ar ne tiesa?