Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

Tyrimas: britai perka vis daugiau, o prancūzai ir vokiečiai – vis mažiau alkoholio (svetur)

2005-08-26
Опубликовать вашу статью

Britai perka vis daugiau ir daugiau alkoholio, o prancūzai ir vokiečiai – vis mažiau, rodo trijų didžiausių Europos šalių gyventojų alkoholio vartojimo įpročių tyrimo rezultatai, remdamasi „EUbusiness“ praneša ELTA.

Tyrimų grupės „Mintel“ apklausos duomenimis, 88 proc. britų praėjusiais metais gėrė alaus, vyno ir spiritinių gėrimų, tuo tarpu alkoholio pernai vartojo 86 proc. prancūzų ir 70 proc. vokiečių.

Nuo 1999 iki 2004 metų alkoholio pardavimai Didžiojoje Britanijoje išaugo 5 proc. ir viršijo 8 mlrd. litrų.

Prancūzijoje lyginamuoju laikotarpiu alkoholio parduota 6 proc. mažiau – apie 6 mlrd. litrų, o Vokietijoje alkoholinių gėrimų pardavimai sumažėjo 8 proc. – iki mažiau nei 12 mlrd. litrų.

Rezultatai prisidėjo prie ginčų dėl per didelio alkoholio vartojimo Didžiojoje Britanijoje ir prieštaringų pasiūlymų leisti barams dirbti 24 valandas per parą, jei jie įsigyja tam licenciją.

Didžiosios Britanijos alkoholio rinka sparčiai augo, rodo „Mintel“ tyrimas. Pernai alkoholio parduota už maždaug 56 mlrd. eurų – 15 proc. daugiau nei 1999 metais.

Prancūzai alkoholiui išleidžia 7 proc. daugiau, pardavimai per minėtus penkerius metus išaugo iki 42 mlrd. eurų, nors parduoto alkoholio kiekis sumažėjo. Vokietijos alkoholio rinka sumenko beveik 4 proc. – iki 47 mlrd. eurų.

Atrodo, kad sumažėjo prancūzų meilė vynui, šio gėrimo pardavimai per penkerius metus sumenko 4 proc., neskaitant vyno, kuris eksportuojamas. Didžiojoje Britanijoje vyno parduota 23 proc., o Vokietijoje – 4 proc. daugiau.

Vyno populiarumą Britanijoje skatina augančios pajamos ir tai, kad jį pamėgsta vis daugiau moterų.

„Nors vynas išlieka didžiausias gėrimų sektorius Prancūzijoje, jis praranda savo tradicinį ir pagrindinį vaidmenį kaip maisto priedas, – teigė analitikė Hana Kivimakė (Hanna Kivimake). – Daugelis valgydami vis dažniau geria vandenį“.

Tačiau vyno Prancūzijoje išgeriama gana daug: praėjusiais metais – 3,35 mlrd. litrų, palyginti su 1,98 mlrd. litrų suvartojančia Vokietija ir 1,19 mlrd. litrų išgeriančia Didžiąja Britanija.

Alus prarado savo populiarumą Vokietijoje ir Prancūzijoje, abiejose šalyse nuo 1999 iki 2004 metų pardavimai sumažėjo 10 proc. Didžiojoje Britanijoje alaus rinka nepakito.

„Mintel“ pažymėjo, kad visose trijose šalyse vyrai išgeria daugiausia alkoholio. 

ELTA