Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

Technologijų progresas restoranų versle

2017-09-13
Опубликовать вашу статью

Personalizuoti užsakymai ir technologijų bumas - visa tai buvo naujos sąvokos dar prieš metus, o šiandien apie tai jau ne tik kalbama, bet ir įgyvendinami sprendimai.

Vis svarbesniu restorano sėkmei tampa ne tik virtuvės ir padavėjų darbo automatizavimas, pasitelkiant kompiuterines sistemas, bet ir technologiniai sprendimai, susiję tiesiogiai su vartotojais. Tai savarankiškas maisto užsakymas prie staliuko, naudojantis integruotais planšetiniais kompiuteriais, žaidimai vaikams belaukiant užsakymo, atsiskaitymas išmaniaisiais telefonais, galimybė rezervuoti staliuką ar net patiekalus išmaniųjų telefonų programėlėmis. Padavėjų užduotis belieka tik atnešti užsakymą,  o virtuvė  iš  anksto žino, kada, kiek žmonių ir ką planuoja valgyti.

Atsiradus tokiems technologiniams sprendimams sumažėja užsakymo įvykdymo laikas ir padidėja jo tikslumas. Taip pat atsiranda patogesnė užsakymo personalizavimo galimybė. Tai – tarsi dar vienas smagus žaidimas... tik su tiksliu asmeninių poreikių ir norų patenkinimu.

Vienas didžiausių picerijų tinklų pasaulyje naudoja programą, leidžiančią lankytojams tiesiog ant interaktyvaus stalo „touch table“ susikurti savo receptūros picą, pasirenkant produktus ir tempiant jų nuotraukas ant interaktyvaus picos pado, taip vizualizuojant savo užsakymą. Panašias (gal ne tokias vizualias) užsakymų personalizavimo sistemas naudoja dauguma didžiųjų greito maisto tinklų.

Maisto užsakymo ekranai gali būti įtaisyti nebūtinai tik prie staliukų, bet ir laukiantiems savo eilės pavalgyti. Laukdamas eilėje lankytojas suformuoja užsakymą, o kai gauna staliuką, jo užsakyti patiekalai jau būna paruošti. Tokioje sistemoje galima kaupti duomenis apie lankytojus, ką jie dažniausiai užsisako ir labiausiai mėgsta, taip personalizuojant ir suasmeninant aptarnavimą. O svarbiausia – itin efektyviai išnaudojamas laikas prie staliuko (gal net per efektyviai... senosios kartos atžvilgiu)!

Gali būti ir dar labiau aptarnavimą suasmeninti skirtų sprendimų. Prognozuojama, jog greitu laiku restoranuose atsiras „nešiojamos“ technologijos, pavyzdžiui, išmanieji akiniai (kaip Google akiniai, su kuriais galima fotografuoti, matyti reikiamą informaciją, atvaizduotą regos lauko kamputyje), leidžiantys atpažinti žmogų pagal veidą. Atpažinus lankytoją pagal veidą, sistemoje restorano personalas mato žmogaus vardą, dažniausiai vykdomus užsakymus, todėl aptarnavimas tampa itin asmeniškas.

Žunalo Restoranų verslas informacija