Lietuvoje plėsti savo tinklą franšizės pagrindu planuoja didžiausia Rusijos maitinimo rinkos bendrovė „Rosinter Restaurants“. Vilniuje balandžio 28 d. vykusioje verslo kontaktų mugėje „Brand 4 Baltic“ Lietuvos verslo bendruomenei jši Rusijos bendrovė pristatė du sėkmingiausius savo prekės ženklus – picerijų tinklą „Il Patio“ ir suši restoranų tinklą „Planet Sushi“.
„Geriausias sprendimas būtų rasti vieną stiprų franšizės gavėją, kuris įsuktų abu tinklus, nes jų sistemos yra daugiau ar mažiau panašios, galima sujungti du prekės ženklus po vienu stogu. Tačiau jei atsirastų du stiprūs rinkos dalyviai, tai taip pat galėtų puikiai veikti“, - sakė grupės viceprezidentė Svetlana Knyazeva, šiuo metu koordinuoja bendrovės „Rosinter Restaurants“ plėtrą franšizės pagrindu. Besidominčių šių tinklų franšize Lietuvoje jau yra, tačiau kol kas tai esą tik žvalgybos ir svarstymai.
Pagrindinės sąlygos franšizės įsigyjimui – patirtis maitinimo versle, pajėgumas operuoti kelis restoranus, tinkamo dydžio patalpos (picerijoms „Il Patio“ - 320-350 kv. m, o suši restoranui „Planet Sushi“ - 250-300 kv.m). Investicijų suma siektų iki 2000 JAV dolerių vienam kv. metrui.
„Rosinter Restaurants“ holdingas (www.rosinter.com) valdo 362 restoranus 40-yje miestų, 9 valstybėse. Juose per dieną aptarnaujama vidutiniškai apie 46 300 lankytojų, o per metus – apie 16,9 mln lankytojų. Apie trečdalį sudaro franšizės pagrindu veikiantys restoranai. Šiuo metu veikia 144 į vidutines pajamas gaunančius lankytojus besiorientuojantys itališkos virtuvės restoranai „Il Patio“, 134 japonišką virtuvę siūlantys „Planet Sushi“ bei kitos holdingo maitinimo įstaigos. Visame tinkle dirba 8050 darbuotojų, o visų restoranų plotas sudaro 88 750 kv. metrų. Valdomų restoranų tinklų pajamos 2010 m. viršijo 9 mlrd. rublių (220,6 mln. eurų). Kompanijai vadovauja jos įkūrėjas ir pagrindinis akcininkas Rostislav Ordovsky-Tanayevsky Blanco. Holdingo akcijomis yra prekiaujama Rusijos vertybinių popierių biržoje.
Daugiau informacijos el.p. vytas@meniu.lt
Meniu.lt informacija