Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

„Mineralinius vandenis“ augina pripažinti tarptautiniai prekių ženklai

2007-03-22
Опубликовать вашу статью

Didžiausia alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių importuotoja „Mineraliniai vandenys“ 2006 m. augo kintančių vartotojų įpročių ir elgesio dėka. Praėjusius metus bendrovė įvardija kaip lūžio tašką, kuomet daugiau vartotojų pirmenybę ėmė teikti ne gėrimų kainai, o tarptautiniu mastu pripažintai kokybei ir išskirtinumui.

„Mineralinių vandenų“ (MV) importuojamų alkoholinių gėrimų pardavimai augo 23 proc. nuo 66,5 mln. Lt (2005 m.) iki 81,8 mln. Lt. (2006 m.), nealkoholinių gėrimų pardavimai augo 12 proc., nuo 18,9 mln. Lt (2005 m.) iki 21,2 mln. Lt. (2006 m.).

Praėjusiais metais bendrovė lyderiaujančiose pozicijose įtvirtino ir garsius alkoholinių gėrimų prekių ženklus. Pasak MV generalinio direktoriaus Juliaus Gendvilio, ryškiausi pokyčiai pastebimi stipriųjų alkoholinių gėrimų rinkoje.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, 2006 metais 6372 hektolitrų (red. past. – 1 hektolitras = 100 litrų) sudariusioje ir 37 proc. augusioje viskio rinkoje lyderio pozicijas (22 proc.) užėmė MV importuojamas „W. Grant‘s“ viskis, kurio pardavimai 2006 m., lyginant su 2005 m. paaugo 79 proc.

„Nielsen“ duomenimis, 2006 m. Lietuvoje parduota 36 proc. daugiau konjako (556 hektolitrai) lyginant su 2005 metais. Konjako rinkoje pirmaujančias pozicijas užėmė taip pat MV importuojamas produktas – „Henessy“ (rinkos dalis – 26 proc.), kurio pardavimai augo beveik du kartus.

Šampano rinkoje 2006 m. triumfavo „Moët&Chandon” užėmęs 38 proc. šampanų rinkos (vertinant litrais).

„Sparčiai augančiose viskio, konjako ir šampano rinkose vartotojų palankumas akivaizdžiai atitenka užsienio gamintojams, užsitarnavusiems patikimą vardą bei kainos prasme tampantiems vis labiau konkurencingais. Tai rodo, jog mūsų pasirinkta veiklos strategija pasiteisina“, - sako MV generalinis direktorius.

Pasak J.Gendvilio, augantis pragyvenimo lygis bei aktyvesni pardavimų skatinimo veiksmai įtakojo tai, vis daugiau bendrovės importuojamų gėrimų parduodama baruose ir restoranuose. 2006 m. MV importuojamų alkoholinių gėrimų pardavimai čia išaugo beveik trečdaliu. Jo manymu, tokios tendencijos turėtų išsilaikyti ir 2007 metais.

2006 m. kompanija grynindama savo prekių krepšelį atsisakė buitinės chemijos prekių, asmeninės priežiūros reikmenų, kanceliarinių prekių importo ir labiau koncentravosi ties gėrimų importu, prekyba, darbu su atstovaujamais prekių ženklais bei vartojimo tendencijų ir kultūros formavimu . Bendra bendrovės apyvarta 2006 m. siekė 387,79 mln.Lt, 2005 m. - 386,51 mln. Lt.

„Mineraliniai vandenys“ yra didžiausia didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje. Bendrovės partneriai – pasaulinio garso gamintojai, kurie atstovauja tokiems prekės ženklams kaip „Hennessy“, „Moet & Chandon“, „Camus“, ,,Metaxa”, ,,Absolut vodka”, „William Grant“, „Red Bull“, „Pepsi“, „Antinori“, ,,Baron Philippe de Rothschild“ ir kt.

Bendrovė nuo 2005 m. valdo specializuotą vyno parduotuvių tinklą „Gero vyno parduotuvė“, o prekybos tinkluose parduodamiems savo vynams taiko specialią ženklinimo sistemą „Ekspertai rekomenduoja“.

Daugiau apie įmonę >>

„Mineralinių vandenų“ informacija