Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

Lietuvoje kuriama Gero aptarnavimo asociacija

2007-05-08
Опубликовать вашу статью

Lietuvoje kuriama Gero aptarnavimo asociacija, padėsianti įmonėms gerinti klientų aptarnavimo kultūrą mūsų šalyje. Asociacijos iniciatyvinę grupę sudaro telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, SEB Vilniaus bankas ir projektas „GerasAptarnavimas.lt“, kovo mėnesį rengęs akciją „Pagirk gerą aptarnavimą“.

Gero aptarnavimo asociacijos idėja buvo išsakyta konferencijoje „Gero aptarnavimo diena IV“, kuria siekta padėti įmonėms gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir prisidėti prie bendros klientų aptarnavimo kultūros gerinimo. Šios konferencijos ir akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ organizatoriai „GerasAptarnavimas.lt“ bei projekto partneris „Omnitel“ nusprendė tęsti šią iniciatyvą sukurdami asociaciją. Prie iniciatyvos prisijungė SEB Vilniaus bankas.

Pasak akcijos iniciatoriaus, „Omnitel“ klientų aptarnavimo ir pardavimų direktoriaus Žydrūno Stankevičiaus, Lietuvoje jau yra nemažai įmonių, kurios orientuojasi į kokybišką klientų aptarnavimą. „Mūsų bendrovė siekia, kad vartotojai būtų kokybiškai aptarnaujami visur - klientų aptarnavimo salonuose, telefonu ar elektroniniu paštu. Norime pasidalyti savo patirtimi ir  kviečiame bendroves prisijungti prie Gero aptarnavimo asociacijos“, - kalbėjo Ž.Stankevičius.

Gero aptarnavimo asociacija vienys įmones, pasiekusias aukštą klientų aptarnavimo kokybės lygį. Joje bendrovės galėtų dalytis žiniomis ir kompetencija, Gero aptarnavimo asociacija taip pat galėtų vykdyti visuomeninę veiklą, populiarinti kokybiško aptarnavimo idėją. Vadovaudamasi sutartais principais, asociacija galėtų nustatyti geriausiai klientus aptarnaujančias įmones.

Pasak Ž.Stankevičiaus, jau trejus metus Lietuvoje rengiamose kokybiško klientų aptarnavimo konferencijoje ir Gero aptarnavimo dienos bei Gero aptarnavimo mėnesio iniciatyvose kasmet dalyvauja vis daugiau įmonių ir vis daugiau jų klientų norėjo išsakyti savo nuomonę, tad tai buvo dar vienas ženklas, kad reikia kurti nuolatinę organizaciją, jungiančią įmones, kurioms rūpi geras aptarnavimas.

Šiais metais akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ organizatoriai, suskaičiavę rezultatus, paskelbė, kad tarp visų įmonių daugiausia teigiamų klientų atsiliepimų surinko „Omnitel" klientų aptarnavimo centro darbuotojai, o Vilniuje, Gedimino pr.12, įsikūręs „Omnitel“ salonas pateko į geriausiai klientus aptarnavusių prekybos vietų dešimtuką. 

 „Omnitel“ informacija