„Mes labai džiaugiamės atvykstamojo turizmo iš Vokietijos rezultatais. 2011 metais sulaukėme daugiausiai vokiečių turistų, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. Turistų iš Vokietijos srautų augimo tempas Lietuvoje taip pat buvo sparčiausias (23%). Taigi drąsiai galime sakyti: Lietuva – patraukliausia Baltijos šalis tarp vokiečių turistų“, - teigia VTD direktorė Raimonda Balnienė.
Pirmą parodos dieną tradicinėje bendroje spaudos konferencijoje Baltijos šalys pasidalino turizmo naujovėmis: estai pristatė turizmą gamtoje, latviai akcentavo kultūrinį turizmą, o Lietuva išsiskyrė miestų bei SPA ir sveikatingumo turizmu. Miestų turizmu norima paskatinti vokiečius keliauti po visą Lietuvą, neapsiribojant vien Kuršių Nerijos regionu, kuriame vokiečiai sudaro 65% visų turistų. SPA ir sveikatingumo turizmu siekiama sumažinti sezoniškumą bei pritraukti vokiečių turistus aplankyti Lietuvą ir šaltuoju metų laiku.
ITB parodos metu buvo šventiškai paminėta Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena. Stendas išsiskyrė iš kitų Baltijos šalių savo nacionaline atributika. Lankytojams buvo dalinamos atminimo dovanėlės bei demonstruojami tautodailės darbai su galimybe išbandyti savo gebėjimus raižymo mene.
Pirmieji 2012 metų rezultatai ir verslo susitikimai rodo, kad šie metai Lietuvos turizmui bus ne mažiau sėkmingi. Vasaros sezonu planuojame sulaukti rekordinių turistų skaičiaus iš Vokietijos. Bilietų kelionėms keltu birželio–liepos mėnesiais jau beveik nebeliko. DFDS keltų kompanijos atstovai pranešė, kad toks susidomėjimas Lietuva paskatino papildyti maršrutą Zasnicas–Klaipėda dar vienu keltu. Be to, turizmo mugės lankytojai Berlyne parodė didelį entuziazmą atvykti į mūsų šalį individualiai – tiek lėktuvu, tiek automobiliu bei pageidavo geresnių susisiekimo galimybių oro transportu iš sostinės Berlyno ir kitų didžiausių miestų. Toks susidomėjimas mūsų šalimi dar kartą patvirtino, kad Lietuva ir ateityje išliks patrauklia atostogų šalimi tarp vokiečių turistų.