Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

Italia Presto

2011-12-09
Опубликовать вашу статью
Tačiau italų restoranas „Vapiano“, esantis „Europos“ prekybos centre visiškai neatitinka šios nuostatos. Nors restorano pavadinimas yra itališkas, tačiau jo koncepcija, virtusi  populiariu brendu, gimė Vokietijoje. Tad nieko nuostabaus, kad visoje įstaigos veikloje jaučiama vokiška drausmė ir nuoseklumas: tvarkingai surikiuoti ąžuoliniai stalai ir kėdės, masyvūs  lounge zonos baldai. Kuklus itališkas akcentas – tiesiai ant stalų loveliuose želiantys baziliko ir rozmarino daigai. 

„Vapiano“ reklaminis šūkis skamba labai banaliai: „Šviežia ir skanu“. Na, dar galima pridėti „greitai“. Pastarasis teiginys įgyvendinamas paprastai: patiekalų ruoša vyksta tiesiog klientų akivaizdoje: čia pat už prekystalio pjaustomos salotos, kepama mėsa, kočiojami picos pagrindai. Aišku, iki meistriško žongliravimo tešlos blynais, kuriuo garsėja italų kepėjai, dar toloka, bet bent jau laukimas  neprailgsta. Už stiklo pertvaros puškuoja makaronų gamybos automatas; viskas, kas pagaminama, iškart serviruojama ir įteikiama klientui – neškis ir valgyk.

Vieni populiariausių „Vapiano“ patiekalų – šviežiai pagamintos salotos su padažais ir priedais, kurių porcijos yra tiesiog didžiulės. Jeigu klientai sėkmingai jas įveikia ir pasiryžta smaguriauti toliau, jiems pasiūlomi pirmieji patiekalai, tame tarpe trintos daržovių sriubos ir (dėmesio!) gaivusis ispaniškas gaspačo, kurį lankytojai, ypač moterys, renkasi vis dažniau. Panašu į tai, kad greta tarkų ir žalumynų smulkintuvų, kurias mums kasdien įkyriai perša „Top Shop“, jau pats laikas pirkti ir „blenderį“, galintį plakti svogūnus ir tomatus. Arba, sakykim, kantriai laukti kokios Kovo 8-tosios...