Этот веб-сайт использует файлы cookie. Продолжая использовать веб-сайт, вы соглашаетесь с нашей Политикой использования файлов cookie. Более подробная информация о файлах cookie.

Принять
+ Предложить ресторан
Новости

„Alita“ suderėjo dėl tikro šampano

2005-10-05
Опубликовать вашу статью

Praeitą savaitę kai kuriose parduotuvėse pasirodė AB „Alita“ šampano „Alita Cattier“. Jau įpratusius, jog „tikras ir teisėtas“ šampanas gaminamas tik Prancūzijos Šampanės provincijoje, o visose kitose pasaulio vietose – įvairiai vadinamas putojantis vynas, reikėtų nuraminti, jog bendrovė pasirašė sutartį su šampano gamintoja „Cattier“, specialiai pagaminusia šios Alytaus įmonės vardo šampaną.

„Bandėme tartis su keliais kitais tikrojo šampano gamintojais, tačiau tik „Cattier“ sutiko“, – „VŽ Savaitgaliui“ teigė Irma Žilienė, „Alitos“ rinkodaros vadybininkė.

Prancūzijos Šampanės provincijoje, 10 km nuo Reimso įsikūrusiame Chigny les Roses miestelyje, kelis šimtus metų vyndarystės tradicijas puoselėja Cattier šeima. Šeimos valdomi Chigny les Roses vynuogynai įvertinti pirmos rūšies (Premier Cru) kategorija.

Cattier vyno rūsiai laikomi vienais iš giliausių Šampanės provincijoje, o tai, gamintojų teigimu, lemia geresnę brandinamo šampano kokybę. Cattier namai šiuo metu yra šeimyninis verslas, kuriame triūsia 18 žmonių, per metus parduodama apie 500 000 butelių šampano, pusė pagaminto kiekio eksportuojama į daugiau nei 50 šalių. Į Lietuvą šis subrandintas šampanas vežamas buteliuose jau su specialiomis etiketėmis.

Kol kas – 1 000 butelių
„Šis šampanas, briutas, parduotuvėse kainuoja apie 80 Lt. Butelis yra kiek kitokios formos nei mums jau įprastų putojančių vynų, juokaudami jį vadiname antikiniu“, – pasakojo p. Žilienė. Anot rinkodaros vadybininkės, į Lietuvą dabar atvežta 1 000 tokio šampano butelių.

„Planuojame juos parduoti iki metų pabaigos. Žiūrėsime, kaip seksis toliau, nuo pardavimų priklausys ir tolesni mūsų užsakymai“, – teigia ji.

AB „Alita“ bendradarbiauti su Prancūzijos vyndariais pradėjo pernai. Prieš metus buvo pasirašyta sutartis su konjako namais „Gautier“, suteikusiais „Alitai“ teisę pilstyti konjaką.

Šią vasarą atliktų tyrimų duomenimis, „Alitos“ putojantis vynas užima 83% Lietuvos rinkos. Įvežti putojantys vynai turi 15%, o kiti vietiniai gamintojai dalijasi 2% rinkos, rodo tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ rezultatai.

Dovilė Stadalninkaitė
Verslo žinios, 2005 09 30
Skaityti kitus „Verslo žinių savaitgalio“ straipsnius>>