This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Viešbučių veiklos planavimo bei administravimo sistema „Shelter“

2006-06-28
Publish your own article

UAB „UCS Baltic“, dominuojanti viešojo maitinimo įmonių rinkoje, nepamiršo ir viešbučių automatizavimo srities, kurioje nuolatos stiprina savo pozicijas.

Jau nuo 2002 metų Lietuvos viešbučiuose įmonė pradėjo diegti kompiuterinę sistemą „Shelter“, kurią nuolat tobulina, atsižvelgdama į išrankiausių klientų norus. Rytų Europoje šia sistema naudojasi per 100, o Baltijos šalyse – 12 viešbučių. Paskutinis sėkmingas sistemos „Shelter“ diegimas buvo atliktas Druskininkuose įsikūrusiame viešbutyje „Pušynas“.

UAB „UCS Baltic“ „Pušyno“ viešbutyje įdiegė viešbučio ir restorano apskaitos ir valdymo sprendimus, kurie yra patogūs ne tik išrankiam klientui, bet ir personalo darbuotojams:

·  Viešbutyje yra sumontuotos elektroninės kompiuterinės kambarių durų spynos.
·  Visa sistema sujungta su kompiuteriniu fiskaliniu bloku, todėl svečių priėmimas į viešbutį bei atsiskaitymas su jais vyksta maksimaliai greitai. Programa leidžia atspausdinti sąskaitą, svečio kortelę.
·  Programa leidžia atsiskaityti eurais.
·  Kadangi viešbutyje yra ir konferencijų salė, sistema „Shelter“ palaiko integraciją su konferencijų programa. Integracijos pagrindas yra bendra svečių, klientų duomenų bazė ir galimybė priimti užsakymus tiek viešbučio, tiek konferencijų paslaugoms.
·  Sistema taip pat yra sujungta su automatine telefono stotele, todėl suma už pokalbius telefonu iškart pagal viešbučio nustatytus įkainius patenka į viešbučio svečių sąskaitą.
·  Viešbučio restorane veikianti sistema „R-Keeper“ yra suderinta su viešbučio sistema „Shelter“, todėl svečiams, norintiems atsiskaityti už restorano paslaugas, reikia tik paduoti kambario elektroninį raktą-kortelę – sistema atpažįsta kambario numerį ir pinigus automatiškai perveda į viešbučio sąskaitą.
·  Restorane taip pat sumontuota alaus apskaitos sistema, sujungta su restorano valdymo sistema „R-Keeper“, todėl klientų aptarnavimo kokybė pagerėja, nes darbuotojai negali piktnaudžiauti įpilamo alaus kiekiu.

R. Karčiauskas, viešbučio „Pušynas“ direktorius, naujai įdiegta sistema yra patenkintas. Jo nuomone, sistema labai patogi tiek klientui, tiek personalo darbuotojui, kuris sutaupo savo laiką.

Per paskutinius keletą metų sistemai buvo skiriama ypatingai daug dėmesio, ją tobulinę specialistai siekė patenkinti reikliausių viešbučių valdytojų poreikius, todėl patogią, lanksčią ir turinčių daug funkcijų „Shelter“ sistemą galima lyginti su stipriausiomis viešbučių sistemomis. Be jau įvardintų, minėtini ir šie „Shelter“ sistemos privalumai:

·  Galimybė rezervuoti viešbučio kambarius internetu, naudojantis internetinių rezervacijų moduliu.
·  Viešbučių interneto svetainės rezervacijos lange prisiregistravę klientai gali rezervuoti kambarius internetu bei iškarto apmokėti sąskaitą banko kortele.
·  Sumą už suteiktas interneto paslaugas, kuriomis galima naudotis viešbutyje, sistema iškarto perveda į viešbučio kliento sąskaitą.
·  Sistemą galima integruoti su įvairiomis telefonų stotelėmis, elektroninėmis viešbučių durų spynomis, mokama televizija.
·  Galima vykdyti mini barų apskaitą – sistema gali būti sujungta su sandėlio, restorano apskaitos sistema.
·  Sistema turi lankstų nuolaidų arba lojalumo modelį, bendrą restoranui ir viešbučiui.
·  Siūlomas ataskaitų modulis „Shelter Cube“, kurio pagalba iš esamų laukų galima pačiam suformuoti reikiamas ataskaitas.

Šiuo metu „Shelter“ sistema aktyviai domisi tiek Pabaltijo, tiek Lietuvos viešbučių savininkai, nes sąlygos produktui įsigyti yra labai palankios. Artimiausiu metu UAB „UCS Baltic“ sistemą planuoja įdiegti 10-yje viešbučių.

„Restoranų verslo“ Nr. 2/2006 (12) informacija
Išsispausdinti „Restoranų verslo“ prenumeratos kuponą  galite čia >>