This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

„Time-Keeper“ – patikimas personalo valdymo įrankis

2007-10-12
Publish your own article

Maitinimo ir kitose įmonėse, populiarėjant valandiniam darbo užmokesčiui, įmonių grupė „UCS Baltic“, diegianti specializuotas kompiuterines apskaitos ir valdymo sistemas maitinimo ir pramogų įstaigoms, siūlo puikų sprendimą – „Time-Keeper“, personalo valdymo, darbo laiko ir užmokesčio apskaitos programą, tinkančią tiek įvairioms maitinimo įmonėms, tiek kitoms įmonėms, kurios nori patogiai kontroliuoti darbuotojų darbą. Joje kaupiama ir apdorojama visa reikalinga informacija, susijusi su įmonės darbuotojais.

Pagrindinės „Time-Keeper“ sistemos funkcijos:

Personalo skyriaus operacijos (su darbuotojais susijusi informacija: priėmimas, atleidimas, pervedimas į kitą skyrių ir t.t.); Normatyvų nustatymas kiekvienai darbuotojų kategorijai (minimalus ir maksimalus darbo dienos, savaitės ilgumas, darbo dienų skaičius savaitėje, pertraukų laikas, pavėlavimai, išėjimai ne pagal grafiką); Personalo darbo grafikų sudarymas (individualūs grafikai, nustatymai konkrečiai darbuotojų kategorijai, pamainai); Faktiškai išdirbto laiko apskaitos vedimas (darbuotojų atėjimas ir išėjimas, galima įvesti registracijos apribojimus priklausomai nuo grafiko, suvestinių lentelės kūrimas pagal faktiškai išdirbto laiko duomenis, galimybė rašyti komentarus ir t.t. ); Tarifų kūrimas (galima susikurti tarifų šablonus pareigų kategorijai, pamainai, galima nurodyti tarifų galiojimo laiką ir t.t.); Ataskaitų kūrimas (ataskaitų kūrimas pagal grafikus, išdirbtą laiką, išdirbto laiko ataskaita pagal tarifus, grafiko palyginimas su tabeliu, skirtumai tarp tabelio ir grafiko, sistemoje užsiregistravę darbuotojai (realiu laiku)).

Prisiregistruojant ir išsiregistruojant sistemoje „Time-Keeper“, darbuotojas turi atlikti minimalius veiksmus: darbuotojas, atėjęs į darbą, kasoje turi pasirinkti klavišą „Time-Keeper“ ir perbraukti kortele per kortelių skaitytuvą, t.y. prisiregistruoti. Išeinant iš darbo atliekama ta pati operacija – išsiregistravimas.

Pasak picerijos „Bella Italija“, kurioje įdiegta ši sistema, direktoriaus Antonio Caricato, sistema sutaupo darbuotojų, atsakingų už personalą, laiką ir suteikia naudingą informaciją apie personalo darbą. „Kadangi mūsų picerijoje sėkmingai veikė restorano apskaitos sistema „R-Keeper“, iškilus poreikiui, nusprendėme įsigyti ir „UCS Baltic“ parduodamą personalo valdymo sistemą „Time-Keeper“.

„UCS Baltic“ informacija

Daugiau apie „UCS Baltic“ >>