Stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja AB „Stumbras“ šiemet per 9 mėn. pardavė produkcijos už 70, 445 mln. Lt (be PVM) arba 16,96 % daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, kai pardavimai sudarė 60, 23 mln. Lt.
Šiemet I pusmetį alkoholinių gėrimų įmonė pardavė už 56, 896 mln. Lt (be PVM) arba 13, 37 % daugiau nei pernai sausį-birželį.
Pasak Česlovo Matulevičiaus, bendrovės generalinio direktoriaus, rezultatą lėmė išaugę pardavimai vietos ir užsienio rinkose. „Šiais metais įmonės investicijos į produkcijos kokybės gerinimą, pakuočių atnaujinimą, kitus rinkodaros veiksmus sudarė daugiau kaip 2,7 mln. Lt. Akivaizdu, kad vartotojai tai įvertino“, – pažymi p. Matulevičius.
Pranešama, jog „Stumbro“ alkoholinių gėrimų eksportas š. m. per 9 mėn., lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 2,96 karto – nuo 0,956 mln. Lt iki 2,828 mln. Lt (skelbiama be PVM). Vien „Stumbro“ degtinės šiemet sausį-rugsėjį parduota už 37,606 mln. Lt (be PVM) – 28 % daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Brendžio įmonė pardavė 21, 41 % daugiau (už 6, 247 mln. Lt), likerių parduota 35 % daugiau (už 2,888 mln. Lt).
„Stumbrą“ valdo daugiausiai bendrovės akcijų (99,3 %) turinti „MG Baltic“ antrinė bendrovė „Mineraliniai vandenys“.
„Verslo žinios“, 2005 10 11
Meniu.lt nuotraukos
Skaityti kitus „Verslo žinių“ straipsnius>>