This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

„Soprano“ ledais pasaulį maitins „Benetton“ imperija

2006-02-12
Publish your own article

Lietuvių pamėgtus itališkus naminius „Soprano“ ledus netrukus galės laižyti ir Australijos, ir Lotynų Amerikos smaguriai. Įsitvirtinti naujame – maitinimo versle siekianti Italijos holdingo kompanija „Benetton Group“ startui į pasaulį pasirinko lietuviškų „Soprano“ ledainių modelį, technologijas ir receptūras.

Ledams – atominės investicijos
„Viskas prasidėjo prieš pusantrų metų, kai aplankyti Vilniuje esančios parduotuvės „United Colors of Benetton“ buvo atvykęs kompanijos įkūrėjas verslininkas Luciano Benettonas. Per viešnagę jis paragavo „Soprano“ ledų ir liko sužavėtas“, – pasakoja ledainių tinklo steigėjas ir vadovas Antonio Meschino.

Po pusės metų į A. Meschino kreipėsi vienas L. Benettono sūnų su siūlymu steigti bendrą firmą – visame pasaulyje kurti prekybos ledais vietas, naudojant tiek holdingo, tiek „Soprano“ tinklo patirtį.

„Įsiliejame į milžinišką struktūrą, juk vien parduotuvių „United Colors of Benetton“ visame pasaulyje turi apie 7 000, o viso holdingo apyvarta siekia 7 milijardus eurų. Tokia partnerystė – tai atominės investicijos į ledus. Jaučiamės it laimėję loterijoje“, – tikino „Soprano“ ledų „krikštatėvis“ A. Meschino.

Benettonų šeimai šis naujas veiklos sektorius užpildys trūkstamą sritį, – holdingo verslo spektras apima prekybą drabužiais, „Pirelli“ padangomis, telekomunikacijas, nekilnojamąjį turtą ir t. t.

Naujam startui – naujas pavadinimas
Bendra L. Benettono sūnų ir bendrovės „Soprano“ įsteigta kompanija vadinasi „Venice Cream“, jos biuras įsteigtas Italijos Trevizo mieste. Čia su „Soprano“ ekspertų pagalba įrengtas parodomasis ledų gamybos cechas. „Biure konsultantai rodo, kaip vyksta gamybos procesas, aiškina apie technologijas ir finansinius tokio verslo rodiklius“, – pasakojo A. Meschino.

Pasak jo, ledainės pasaulyje bus steigiamos franšizės pagrindais. Ledų pardavimo vietos, įranga ir receptūros bus vienodų standartų. Visur, kaip ir „Soprano“ tinkle, netoli ledų pardavimo vitrinų bus steigiami ir laboratorijomis vadinami gamybos cechai.

Tačiau ledaines ženklins ne „Soprano“ pavadinimas. „Vienose šalyse šis firminis ženklas jau įregistruotas, kitose, pavyzdžiui, JAV, „Soprano“ keltų pernelyg tiesioginių asociacijų su mafija ar garsiuoju televizijos serialu“, – aiškina ledainių tinklo steigėjas. Pasak jo, iš gausybės variantų naujajam ledainių tinklui buvo išrinkta tiesioginių sąsajų su itališku ledų pavadinimu turinti antraštė „Jeli&La“.

Viena iš pirmųjų „Jeli&La“ ledainių Europoje, panaši į Vilniaus Pilies gatvėje veikiančią „Soprano“, turėtų būti atidaryta Trevizo mieste. Šių itališkų naminių ledų mūsų žemyne taip pat bus galima pasmaguriauti dviejuose tarptautiniuose oro uostuose. Sutartys dėl prekybos šiais ledais taip pat jau pasirašytos Australijoje ir Kolumbijoje.

A. Meschino įsitikinęs, kad „United Colors of Benetton“ drabužius pamėgę pirkėjai, lankydamiesi šiose parduotuvėse, sužinos ir apie naują saldų kompanijos verslą.

Šiuo metu „Soprano“ ledainių tinklas Baltijos šalyse yra įsteigęs 12 prekybos taškų. 7 jų veikia Lietuvoje, 4 – Latvijoje, antroji ledainė netrukus bus atidaryta Estijoje.

Ramunė Žukauskienė
Martyno Ambrazo nuotr.
„Laisvalaikio“ informacija