This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Pirkti šokolado – į banką (Klaipėda)

2004-12-22
Publish your own article

Pasirašius sutartį dėl paskolos ją galima sutvirtinti kąsneliu rankų darbo šokolado. Tai savo klientams nutarė pasiūlyti „Sampo bankas“ – pasisėmęs pasaulinės patirties, naujame banko skyriuje Klaipėdoje jis įrengė šokolado kavinę. Šiame neįprastame banko skyriuje vienoje erdvėje greta visas finansines paslaugas teikiančių bankininkų veikia jauki rankų darbo šokolado skanėstų parduotuvė ir kavinė.

Renata Balčiūnienė, „Sampo banko“ Pardavimo kanalų departamento direktorei, aiškina, kad visų bankų produktai panašūs, o norint išsiskirti ir tapti patrauklesniems, tenka pasitelkti išmonę ir padaryti banką jaukesnį ir atviresnį žmogui.

„Ši kavinė yra savotiškas iššūkis, įdomu, kaip ją priims rinka, tačiau idėja jau sulaukė nemažo susidomėjimo. Tam reikėjo drąsos ir manome, kad padarėme drąsų žingsnį ir taip laužome stereotipus. Bet kokia diskusija smagesnė prie šokolado“, - šmaikštauja banko atstovė.

Derinti bankininkystę su šokoladu p. Balčiūnienė sumąstė pabuvojusi keliose konferencijose užsienyje, kurių metu buvo rekomenduojama klientus vilioti netradiciniais sumanymais.

Banko atstovės teigimu, šis neįprastas, pietinėje miesto dalyje prekybos centre „Big“ įkurtas banko skyrius per dieną įvykdo daugiau bankinių operacijų nei centrinis banko filialas Klaipėdos centre.

Banko patalpos buvo specialiai pritaikytos šiam sumanymui ir skyriaus patalpos tarsi padalytos į dvi dalis – vienoje pusėje teikiamos įprastos banko paslaugos. Šalia atpalaiduojanti aplinka – kitos spalvos ir smagesnių šviestuvų jaukiai apšviesta kavinė, su nedideliais stalais ir prekystaliu, nuklotu rankų darbo šokoladiniais saldainiais iš belgiško šokolado.

Šokoladu vilioja klientus
Anot p. Balčiūnienės, šio projekto partnerių rasti nebuvo lengva, nes tai nemaža intriga ir išbandymas. Panašų projektą „Sampo bankas“ šia savaitę pradeda įgyvendinti ir Estijoje.

Bendram projektui Klaipėdoje „Sampo bankas“ pasitelkė bendrovę „AJ Šokoladas“, kurių produkcija ir prekiaujama banko skyriuje.

Sonata Tomkienė, šokolado parduotuvės savininkė, sako mėgstanti naujoves, tad ir sudomino šis sumanymas, nors iš pradžių baimintasi, kad tai bus sunkiai suderinama.

„Dabar matome, kad tai bus naudinga ir bankui, ir mums“,   - sakė p. Tomkienė.

Ponios Balčiūnienės teigimu, kavinė yra puikus būdas vaišinti klientus, o iš šokolado galima pagaminti daugybę dalykų. Tuoj pat bankininkė pasiėmė kelias supakuoto šokolado dėžutes ir jas įteikia į skyrių užsukusiems smalsiai besižvalgantiems praeiviams.

Paskolos po degustacijų
Mindaugas Žilinskas, „Sampo banko“ Klaipėdos filialo vadovas, pasakoja, kad Lietuvoje šis Skandinavijos finansinei grupei priklausantis bankas sparčiai plečiasi. Per trejus metus, anot jo, banko turtas padidėjo 10 kartų – nuo 160 mln. Lt iki 1,6mlrd. Lt per 11 šių metų mėnesių. Panašiai didėja ir banko paskolų portfelis – nuo 110 mln. Lt iki daugiau nei 1 mlrd. Lt šiemet.

„Sparčiai didėdami keičiame ir požiūrį į klientą. Toks banko skyrius pirmasis Lietuvoje. Nes tokios atrakcijos traukia žmones“, - neabejoja p. Žilinskas. 

Šiame „šokoladiniame“ banko skyriuje „Sampo bankas“ klientams planuoja rengti įvairias naujų rūšių degustacijas, šokolado fondiu pristatymu. Laukia ir kitokios staigmenos.

„AJ Šokoladas“, anot jos vadovo Algimanto Jablonsko, turi apie 70 rūšių šokoladinių saldainių. Ir mano, kad ši paslauga Klaipėdoje itin patraukli, nes rankų darbo šokolado rinka čia dar nepripildyta.

„Tai eksperimentas, bet bandysime tai diegti ir kituose bankų skyriuose Lietuvoje. Nuo elektroninės bankininkystės taip grįžtame prie žmogaus, ypač mažmeninėje bankininkystėje“, - akcentuoja p. Balčiūnienė.

Gabrielė Vasiliauskaitė
„VŽ“ informacija