This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Palangos „Vanagupė“ – pasauliniame viešbučių tinkle (Palanga)

2005-09-12
Publish your own article

Palangos viešbutis „Vanagupė“ įstojo į tarptautinį viešbučių tinklą „Boutique Hotels & Resorts International“, kuriam priklauso apie 50 viešbučių pasaulyje. „Vanagupė“ jau sulaukė didesnio užsienio svečių susidomėjimo.

Penkių žvaigždučių viešbutis Palangoje tapo pirmasis Lietuvoje, prisijungęs prie šio tinklo. Baltijos šalyse „Boutique Hotels & Resorts International“ (BHRI) priklauso dar vienas viešbutis – Rygoje.

Vaiva Radišauskė, „Vanagupės“ Pardavimo ir rinkodaros skyriaus vadovė, sako, kad įstoti į tinklą privertė besikeičianti konkurencinė aplinka ir rinka.

„Esamomis konkurencijos ir rinkos sąlygomis vienam viešbučiui nelengva dirbti ne tik Palangoje, Vilniuje ar visoje šalyje, bet ir Baltijos valstybėse. Norint atkreipti į save agentūrų, keliautojų dėmesį, tikslinga pasirinkti vieną ar kitą viešbučių tinklą. Rinkomės, kad tinklas turėtų viešbučių kurortinėse vietovėse, patraukliuose regionuose ir nevaržytų individualios viešbučio rinkodaros“, – aiškina šio žingsnio priežastis p. Radišauskė. BHRI tiknklui priklauso kurortinėse pasaulio vietovėse esantys kokybiško aptarnavimo viešbučiai. Šiuo metu šis JAV tinklas aktyviai dairosi ir plečiasi Europoje bei Azijos šalyse.

Ponia Radišauskė pasakoja, kad tinklas kelia tam tikrus reikalavimus būsimiems nariams: viešbučiai pagal vietą, paslaugas ir kokybę skirstomi į 3 kolekcijas: safyrinę, smaragdinę ir aukščiausią – deimantinę, pastarajai priskiriami lukso klasės viešbučiai.

„Kai užpildėme prašymą priimti į tinklą, mums buvo pasiūlyta prisijungti į safyrinę kolekciją. Tačiau tinklo inspektoriai, apžiūrėję viešbutį, jį įvertino geriau ir suteikė aukštesnės kvalifikacijos kategoriją – smaragdinę. Pastarajai priskiriami aukščiausios klasės viešbučiai, teikiantys kokybiškas paslaugas“, – sako „Vanagupės“, turinčios 98 kambarius, atstovė. Šio tinko nare siekiančiai „Vanagupei“ nereikėjo papildomai investuoti, o tik sumokėti priėmimo, inspekcijos, užsakymo, narystės mokesčius.

Garsins vardą
Ponia Radišauskė vardija, kad viešbutis, tapęs šios grandinės nariu, tampa plačiai žinomas, užsisakyti jame kambarį galima bet kuriame pasaulio taške, jis įtraukiamas į keliones rengiančių agentūrų sistemas.

„Taip neabejotinai didėja viešbučio žinomumas ir svečių srautas. Be to, šios grandinės nariai gauna didelę pridėtinę vertę, nes tinklas aktyviai dalyvauja pasaulinėse turizmo parodose, kuriuose pristato tinklo viešbučius, daug investuoja į rinkodarą“, – vardija tinko privalumus pašnekovė.

Nuo vasaros pradžios, kai „Vanagupė“ įsitraukė į šį tinklą, pastebimai padaugėjo pavienių keliautojų iš JAV, Kanados, Vokietijos, Olandijos, Didžiosios Britanijos. Amerikiečiai šį daugiau nei metus Lietuvos pajūrio kurorte veikiantį viešbutį išsirinko kelionių agentūrose.

Gabrielė Vasiliauskaitė
Verslo žinios, 2005 09 09
Skaityti kitus „Verslo žinių savaitgalio“ straipsnius>>

Viešbučio „Vanagupė“ archyvo nuotr.