This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

„O’Naturals“ restoranai vertinantiems sveiką mitybą (svetur)

2005-10-03
Publish your own article

Kiekvienais metais restoranų versle yra pritaikomi nauji, o tuo pačiu išskirtiniai bei originalūs sumanymai. Šias naujoves atrenka, vertina bei skaitytojams pristato Jungtinėse Amerikos Valstijose populiaraus leidinys „Nation‘s Restaurant News“. Prie pačių sėkmingiausių 2004 metų koncepcijų leidinys skiria ir restoranų tinklą „O‘Naturals“, savo lankytojams siūlantį tik šviežius ir sveikus patiekalus.

Tik šviežias ir sveikas maistas
„O‘Naturals“ restoranų tinklą iš kitų išskiria įspūdingi darbo rezultatai, pasiekiami prie žemų kaštų (kaip ir „McDonalds“ restoranuose), komfortas ir aptarnavimo kokybė (būdingi „Starbucks“ tinklui), vientisas įvaizdis ir patiekalų gamyba tik iš natūralių produktų (pagrindiniai specializuotų prekybos centrų „Whole Food“ bruožai). „O‘Naturals“ tinklo įkūrėjas ir generalinis direktorius Gary’is Hirshbergas, dar visai neseniai valdęs įmonę, gaminančią natūralius jogurtus („Stonyfield“), net nesvajojo apie tai, jog kada nors gyvenime taps restoranų valdytoju. Tačiau neįtikėtinai aukšti rodikliai ligų, kylančių dėl nutukimo, bei visuomenės suvokimas, kad ir mitybos įpročiai yra labai svarbūs žmogaus savijautai, suformavo nišą restoranams, siūlantiems tik natūralų ir sveiką maistą. Būtent tada G. Hirshbergas subūrė bendraminčius, surado investuotojų ir įkūrė restoranų tinklą, užpildžiusį minėtą nišą viešojo maitinimo rinkoje.

Pirmoji tinklo įstaiga duris pravėrė 2001 metų vasarą nedideliame Falmos miestelyje, Мaino valstijoje. G. Hirshbergas pastebėjo, kad žmonės, besirenkantys šviežią ir sveiką maistą, taip pat yra ir greitai paruošiamo maisto restoranų gerbėjai. Tokį pasirinkimą visų pirma lemia žmonių gyvenimo būdas: darbas, namai, sporto treniruotės... Todėl G. Hirshbergo tikslas – vartotojams pasiūlyti sveiką ir natūralų maistą, nepakeičiant jų gyvenimo būdo.

Svarbu paminėti, kad visi „O‘Naturals“ restoranai dalyvauja labdaringoje veikloje. Pavyzdžiui, praėjusiais metais buvo organizuojamos „10 procentų naktys“, kurių metu, kiekvieną savaitę, „O‘Naturals“ restoranai vis kitai vietinei organizacijai padovanodavo 10 procentų vakaro pajamų.

„O‘Naturals“ restoranai siūlo gana platų patiekalų pasirinkimą – nuo sumuštinių su pjaustyta laukinio bizono mėsa (patiekalo paruošimui naudojami firminiai restorano paplotėliai, kepami iš natūralių miltų), iki lakštinių, ruošiamų iš sojų mėsos su špinatais, grybais, svogūnais ir morkomis. Siekdami išlikti tokie pat populiarūs bei išlaikyti žemus kaštus, „O‘Naturals“ restoranai skiria ypatingą dėmesį tiekėjų atrankai (pagrindiniai tiekėjai – vietiniai ūkininkai).

Per šešis mėnesius atidariusi 4 restoranus, kompanija buvo pristabdžiusi savo spartų plėtimąsi, tačiau dėl klientų pageidavimų, 2004-2005 metais sparti „O‘Naturals“ restoranų plėtra vėl buvo atnaujinta.

Restoranų tinklo svetainė: www.onaturals.com  

Gintarė Jankauskaitė
Meniu.lt informacija
(Parengta pagal „Food Service Europe & Middle East “)