This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Naujo skonio „Kiss“ kvepia rudens sodu

2005-11-15
Publish your own article

Rudeniui einant į pabaigą, AB „Švyturys-Utenos alus“ pristato naujo obuolių ir kriaušių derliaus sidrą „Kiss“. Stilingo jaunimo mėgiamas gėrimas buvo pristatytas sostinės klube „Fashionclub“.

Pasak „Kiss“ gamintojų, naujo derliaus sidro skonis atnaujintas pagal sidro mėgėjų pastabas. „Sidro rinkoje tai unikalus projektas, kurio metu mes leidome vartotojams testuoti bei išsakyti savo pageidavimus, koks jų nuomone turėtų būti idealus sidro skonis. Apibendrinti Lietuvos vartotojų duomenys tapo užduotimi gamybos skyriui“, – teigė bendrovė rinkodaros direktorė Aušra Vasiljevienė.

Kompanijos TNS vykdytose degustacijose ir apklausose dalyvavo 228 sidro vartotojai. Pagal jų rekomendacijas pagamintame ir šviežiai išpilstytame sidre atsiskleidžia keletas naujo skonio tendencijų. Populiarus gėrimas tapo saldesnis, aromatingesnis, stripriau juntamas prisirpusių kriaušių ir žaliųjų obuolių sodrumas.

Naujam skoniui sukurti „Švyturys-Utenos alus“ investavo 350 tūkstančių litų ir tikisi, kad vartotojai tai įvertins. Pažymint atnaujintą skonį, baruose užsisakiusieji taurę populiariausio Lietuvoje sidro, bus pavaišinti šviežiais obuoliais.

Vienas populiariausių stilingo jaunimo gėrimų „Kiss“ jau tapo nepakeičiamu vakarėlių atributu. Nuo šiol kruopščiai sukurtas „Kiss“ skonis asocijuosis ne tik su naktinėmis linksmybėmis, bet ir su auksiniu rudeniu kvepiančiu sodu.

Donatas Straigys
Dainiaus Labučio nuotr.
„Laisvalaikio“ informacija