This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Naujasis „R-Keeper“ sandėlio modulis – dar daugiau galimybių ir patogumo (UCS Baltic)

2005-04-07
Publish your own article

„R-Keeper“ produktai nuolat tobulinami, rinkai nuolat pateikiama naujų sprendimų, palengvinančių maitinimo įstaigų personalo darbą. Šį pavasarį „R-Keeper“ siūlo naują, patogesnę ir efektyvesnę, sandėlio programos versiją „StoreHouse V4“, kuri jau diegiama ir Lietuvos restoranuose.

„StoreHouse V4“ versijos privalumai:

Nauja sandėlio programos versija veikia beveik dešimt kartų greičiau nei „StoreHouse V3“. Tai ypač aktualu esant dideliems informacijos kiekiams – tokiu būdu taupomas darbuotojų laikas. Pagerintos darbo tinkle savybės: apskaitininkas nejaučia skirtumo dirbdamas kompiuterių tinkle ar kompiuteriu, nepajungtu į tinklą. Įsigijusiems „StoreHouse V4“ versiją vartotojams nereikės mokėti už duomenų bazės valdymo licencijas, nes ši naujosios versijos duomenų bazių valdymo sistema yra sukurta „R-Keeper“ programuotojų. Nuo šiol šioje programos versijoje padarytas bendras prekių sąrašas (žaliavos, pusgaminiai, parduodami patiekalai, paslaugos). Šis sprendimas labai patogus darbuotojui, kadangi jam, parduodant vienetines prekes, nereikia daryti papildomų kalkuliacinių kortelių. Vartotojas (jei turi tam teisę) gali užblokuoti skirtus redaguoti programos dokumentus. Pavyzdžiui, jei vienas darbuotojas tvarko virtuvės pirkimo dokumentus, o kitas baro, jie galės koreguoti tik savo įvestus dokumentus. Vienu pelės klavišo paspaudimu kompiuterinė programa automatiškai padaro visas nurašymo operacijas bei sukuria reikalingus dokumentus. Tokiu būdu ženkliai taupomas laikas, o restoranų apskaita tampa gerokai paprastesnė. Naujoji versija leidžia vykdyti ne tik restorano, bet ir parduotuvės apskaitos funkcijas. Tai ypač aktualu restoranų šeimininkams, turintiems netoliese nedideles konditerijos ar kitas parduotuvėles ir nenorintiems investuoti į specialiai parduotuvėms kuriamas apskaitos sistemas. Atsirado galimybė iš sandėlio apskaitos automatiškai nurašyti patiekalų priedus, jei klientas užsakymo metu paprašė , kad į patiekalą jie nebūtų dedami. Nauja versija darbuotojui leidžia patogiai bei greitai redaguoti spausdinimo formas. Galimybė prisijungti prie sandėlio programos per internetą. Ši sistema ypač praktiška ir aktuali daug keliaujantiems ar turintiems keletą restoranų savininkams, nes iš vienos darbo vietos darbuotojas gali sekti restoranų, esančių skirtingose vietose, veiklą. Šiuo atveju darbas palengvinamas ir apskaitininkams, vedantiems kelių restoranų apskaitą arba dirbantiems namuose. Restoranams, jau dirbantiems su „StoreHouse V3“ sandėlio programine versija pereiti prie „StoreHouse V4“ yra labai paprasta ir patogu. Sumažinta žmogiškųjų klaidų tikimybė. Darbuotojas negali pamiršti atlikti tam tikrų operacijų, nes programa atlieka šį veiksmą pati, t.y. naujoji versija yra dar labiau „intelektualesnė“. Konkrečiam darbuotojui ar darbuotojų grupei galima priskirti tam tikras darbo programoje teises, kuriomis jis galės atlikti tik jam priskirtus veiksmus. Nauja versija „StoreHouse V4“ atlieka dar daugiau buhalterinių funkcijų, palengvinančių restorano apskaitos skyriaus darbą. Sistema leidžia prekei priskirti keletą skirtingų kalkuliacinių kortelių. Priklausomai nuo patiekalo pardavimo vietos sistema gali automatiškai parinkti skirtingą patiekalo kalkuliacinę kortelę.

UAB „UCS Baltic“ informacija