This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Konferencija „Gero aptarnavimo diena IV“

2007-04-04
Publish your own article

Patenkintas klientas savo įspūdžiais apie gerą aptarnavimą pasidalina su dviem pažįstamais, o nepatenkintas klientas – maždaug su 10 žmonių!

Kviečiame Jus į metų renginį, skirtą padėti gerinti klientų aptarnavimo lygį, – „Gero aptarnavimo dieną IV“, kuri vyks balandžio 17 d., Vilniuje, viešbutyje „Reval Hotel Lietuva“.

2007 m. kovo mėnesį jau antrus metus iš eilės paskelbėme „Gero aptarnavimo mėnesiu“ ir organizavome specialią akciją – „Pagirk gerą aptarnavimą!“.

„Gero aptarnavimo diena IV“ – šios akcijos tęsinys. Tai konferencija, skirta visiems klientų aptarnavimo srities darbuotojams ir jų vadovams, siekiantiems geriau pažinti savo klientus, suprasti jų poreikius ir lūkesčius bei taip pagerinti klientų aptarnavimo kokybę savo įmonėse.

Konferencijos tikslas – suteikti Jums kuo daugiau praktinių žinių, kurias galėtumėte pritaikyti savo kasdieniame darbe.

Konferencijos programa ir dalyvavimo sąlygos:
Programa GA diena IV 2007 0321.pdf (dokumento peržiūrai reikalinga „Acrobat reader“ programa).

Informacija yra nuolat atnaujinama tinklapyje www.gerasaptarnavimas.lt

Organizatorių informacija