Liko lygiai mėnuo iki tarptautinės parduotuvių, viešbučių ir restoranų įrangos parodos „BaltShop. BaltHotel. BaltGastro“. Jau lapkričio 8–10 dienomis „Litexpo“ parodų ir kongresų centras prisipildys pasaulinėmis svetingumo ir gastronomijos tendencijomis.
„Kylant ekonomikai, auga ir „HoReCa“ sektorius. Manau, nesunku pastebėti, kad sparčiai daugėja restoranų, viešbučių, parduotuvių, barų ir pan. Todėl ir visos tam būtinos technologijos bei inovacijos nestovi vietoje. O svarbiausios viso to naujovės bus pristatytos jau lygiai už mėnesio ir Lietuvoje“, – pasakoja kas antrus metus vykstančios parodos organizatorė Saulė Jančiauskė.
Paroda plečiasi ir pristato šių metų naujienas
Šių metų parodoje prisistatys virš 60 dalyvių iš Lietuvos ir kaimyninių šalių: „Verta pastebėti, kad tai yra vienintelė tokia išgrynintos tematikos paroda Baltijos šalyse, todėl šiemet dalyvių bei lankytojų susidomėjimas jaučiamas ir iš svetur“, – pasakoja S. Jančiauskė.
Tiesa, nuolatiniams parodos lankytojams jau žinoma, kad ne vien dalyvių stendai į šią parodą traukia svetingumo ir gastronomijos profesionalus. Papildoma programa, be kurios neįsivaizduojama jau aštuonioliktą kartą vykstanti paroda, šiemet įgavo dar daugiau skirtingų formų.
„Be jau tradicinių ir itin laukiamų profesinio meistriškumo konkursų, kuriuose virėjai varžosi dėl „Geriausio Lietuvos virėjo“ titulo, šiemet vyks ir konferencija. Jos metu pranešimų forma bus pristatytos pasaulinės svetingumo ir gastronomijos tendencijos. Taip pat vyks apvalaus stalo diskusija“, – šių metų programą trumpai pristato parodos organizatorė.
Savo stenduose rengs vakarėlius
Inovacijos, kurios bus pristatytos šių metų parodoje daugiausia yra susijusios su tvarumu ir išmaniosiomis technologijomis: nuo naujos kartos energiją taupančios virtuvės įrangos iki naujos kartos kur kas stipresnio krištolo stiklo, ultragarso veikiamo virtuvinio peilio ar multifunkcinių baldų.
Beje, vis daugiau įmonių ieško būdų ne tik, kaip atsinaujinti „užkulisinę“ veiklos dalį, bet ir kaip pritraukti daugiau klientų dėmesio. Pavyzdžiui, vienas iš netradicinių būdų išsiskirti – kvapas, kuriantis ypatingą ryšį su klientu.
„Papildžius įprastas marketingo schemas profesionaliais kvėpinimo sprendimais, galima pasiekti klientą emociniame lygmenyje. Todėl šiemet parodoje pristatysime naujos kartos kvapų skleidimo sistemas ir atnaujintą, premium klasės, verslo kvapų kolekciją patalpų aromatizavimui“, – pasakoja įmonės „Kvapai verslui“ steigėjas ir vadovas Ignas Gaigalas.
Kiti dalyviai lankytojų dėmesį bandys patraukti ne tik savo produkcija, bet ir jų pateikimo forma: „Bandysime nustebinti modernumu, indų gamybos inovacijomis, garsiais prekių ženklais ir kitais praktiškais sprendimais padarydami tikrą vakarėlį – stendą įrengsime baro stiliumi, su virtuve ir grožio kampeliu. Čia gros muzika, bus plakami kokteiliai ir pan.“, – savo planų pilnai neišduoda Kristina Indrašiūtė, įmonės „Karšta Šalta“ atstovė.
„BaltShop. BaltHotel. BaltGastro“ yra didžiausia „HoReCa“ sektoriaus paroda ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, kuri šiemet vyks jau aštuonioliktą kartą. Joje susitiks didžioji dalis savo srities profesionalų, dirbančių su restoranų, kavinių, viešbučių ir parduotuvių verslais. Taip pat kaimo turizmo sodybomis, vaistinėmis, degalinėmis ar prekybos tinklais.