This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Įdomūs Europos restoranai. Rusija (2)

2006-05-18
Publish your own article

Paprastai didesnės Rusijos kompanijos, diktuojančios šalies restoranų madas, savo verslą visų pirma plėtoja Maskvoje, o tik vėliau, dažniausiai franšizės pagrindu, įmones steigia ir kituose Rusijos miestuose. Todėl nenuostabu, kad nuomos kainos Maskvos centre itin didelės, o konkurencija – žiauri. Pristatydami šiandien vienus populiariausių Maskvos restoranus „Vogue Cafe“ ir „Kruzhka“, tęsiame straipsnių ciklą apie įdomiausias Rusijos maitinimo įmonių koncepcijas.

Mada ir puikus maistas viename
Restoranas „Vogue Cafe“, pelnęs 2003 metų geriausio metų projekto bei 2004 metų geriausią aptarnavimą siūlančio restorano vardą, priklauso „Navikov Restaurant Group“. Šiame restorane, į kurį patekti galima tik iš anksto rezervavus stalelį, renkasi šiuolaikiniai, madingi, pasiturintys Maskvos gyventojai. Restorano savininko Arkadijaus Navikovo teigimu, „Vogue Cafe“ – šiuolaikinė istorija apie madą. Ir ši mada pasireiškia ne interjere, o žmonėse, kurie čia lankosi: „Vogue Cafe“ noriu matyti simpatiškus, madingus žmones. Ši viena neįpareigoja, tai lyg madinga kavinė, kurioje žmonės susitinka pakalbėti, pasilinksminti“. Restorano, padalinto į dvi zonas (35 vietų kavinę ir 85 vietų restoraną) ir užimančio 300 kv. metrų plotą, interjeras, kurį kūrė architektė iš Didžiosios Britanijos Anna Boyd, išsiskiria didelėmis lempomis, gausybe nuotraukų ant sienų ir skirtingo dydžio bei spalvų kėdėmis. Čia galima pasiskaityti ir žurnalą „Vogue“.

„Vogue Cafe“ virtuvės vyriausias virėjas Jurijus Rožkovas tik iš šviežių produktų gamina japonų, Europos, Azijos, italų virtuvių patiekalus. Tad restorano valgiaraštyje galima rasti ir rusų nacionalinių valgių, ir tarptautinės virtuvės šedevrų, skirtų tiek vegetarams, tiek ir mėsos bei žuvies mėgėjams. Valgiaraštyje atsiranda vietos ir „Vogue Cafe“ sezono“ patiekalams, gaminamiems iš tuo metu Maskvos turguose parduodamų šviežių produktų. Vidutinė sąskaita restorane 30-50 JAV dolerių.
Interneto svetainė: http://eng.novikovrestaurants.ru/restaurants/vogue/

Rusiško alaus parašas – „Kruzhka“
Pirmoji restoranų tinklo „Kruzhka“ įstaiga buvo atidaryta 2002 metų balandį viename iš pietvakarinių Maskvos priemiesčių. Šiandien tinklą sudaro 19 restoranų, įsikūrusių įvairiuose Maskvos mikrorajonuose ir priemiesčiuose. Iš kiekvieną dieną tinklo „Kruzhka“ restoranuose apsilankančių žmonių apie 80 proc. yra nuolatiniai lankytojai. Tinklo valdyba planuoja plėstis ir į kitus Rusijos miestus bei per kelis ateinančius metus tapti visos Rusijos prekiniu ženklu. „Kruzhka“ – tai nebrangūs alaus restoranai (vidutinė sąskaita – 10-15 JAV dolerių) su sporto baro elementais – įvairių sporto šakų rungtynių TV transliacijomis, kurios pritraukia minias lankytojų. Nuolatinių šių restorano lankytojų amžius yra nuo 18 iki 40 metų. Restoranų interjere taip pat dominuoja alaus ir sporto temos: masyvūs mediniai baldai, TV ekranai ir žymių sportininkų nuotraukomis nukabinėtos plytų sienos. Mažiausias tinklo restoranas vienu metu gali priimti 73 lankytojus, o didžiausias – 450. Restoranų valgiaraščius sudaro 4 rūšių užkandžiai, dviejų rūšių salotos ir sriubos bei dvylika pagrindinių patiekalų. Iš jų populiariausi „Arabian shaurma“ (30 proc. visų pardavimų), patiekalai iš bulvių (20 proc.) ir šašlykai (13 proc. visų pardavimų). Svarbiausias gėrimas „Kruzhka“ restoranuose – alus: „Stella Artois“, „Sibirskaya“, „Korona“ ir restoranų vizitinė kortelė – alus „Kruzhka“.
Interneto svetainė: http://www.kruzhka.ru

Parengta pagal „Food Service Europe & Middle East“ ir užsienio spaudą
„Restoranų verslo“ informacija