This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

„Carlsberg“ siūlys elegantiškai gerti alų ir mokys šokti

2005-10-18
Publish your own article

Vienas iš didžiausių alaus gamintojų pasaulyje „Carlsberg“ veržiasi į naktinius klubus ir barus. Lietuvoje jau pristatomas naujas mažas, 0,33 litro talpos, specialiai klubams sukurtas alaus buteliukas „Carlsberg“. Naujovė šiomis dienomis pasirodo geriausiuose šalies klubuose ir baruose, kur prekiaujama „Carlsberg“ alumi.

„Carlsberg“ siūlo būti stilingiems
Naujas klubinis buteliukas gaminamas Danijos sostinėje Kopenhagoje esančioje „Carlsberg“ alaus darykloje. Iš čia jis yra tiekiamas ir į mūsų šalį. Šią reljefinio stiklo raštu papuoštą naujieną „Carlsberg“ jau pristatė visoje Europoje.

„Naujas klubinis buteliukas skirtas jauniems ir stilingiems, mėgstantiems linksmintis naktiniuose klubuose ir baruose. Pristatome šią naujieną siekdami, kad europinė alaus vartojimo kultūra išpopuliarėtų ir mūsų šalies klubuose bei sudarytų rimtą konkurenciją stipriesiems gėrimams“, – sako Rolandas Viršilas, UAB „Švyturys-Utenos alus“, atstovaujančios „Carlsberg“ Lietuvoje, generalinis direktorius.

Šalyse, kuriose alus baruose ir klubuose populiarus jau keletą dešimtmečių, dominuoja nedidelė alaus tara. Tai ypač būdinga Vakarų ir Šiaurės Europai. Daugelis alaus gamintojų čia varžosi savo butelio stilingumu ir išskirtinumu, o ne talpa. Tyrimų duomenimis, 0,33 litro butelis yra dažniausiai vartojama alaus tara Vakarų Europoje.

Mokys šokti pagal „Carlsberg“
Su „Carlsberg“ naujiena į geriausius Lietuvos klubus keliauja ir speciali „Carlsberg“ šokio komanda. Specialiai pasirengę šokėjai ir šokėjos klubų lankytojams įrodys, kad šokti su pasaulyje pripažinto skonio alumi yra patogu ir stilinga.

„Carlsberg“ firmine apranga pasipuošę šokėjai tvirtina, kad jų judesiai netrukus pasklis po visas šalies šokių aikšteles ir išpopuliarės tarp stilingo, linksmybes mėgstančio jaunimo.

Per programą „Carlsberg šokis“ pasyvesnė publikos dalis galės stebėti šokio judesius, o aktyvesni lankytojai turės galimybę ir patys juos atkartoti šokių aikštelėje. Pamokų trukmė priklausys nuo publikos noro ir aktyvumo.

Per „Carlsberg“ šokį atsiskleis ne tik lankytojų fiziniai sugebėjimai, bet ir naujojo buteliuko pranašumai: jį patogu laikyti ir iš jo gerti, suteikiama visiška judėjimo laisvė. Tai ypač svarbu tiems klubo ar baro lankytojams, kurie nemėgsta sėdėti vietoje ir nuolat juda su buteliu ar stikline rankoje, ieškodami draugų ar pažinčių.

Šios programos metu klubuose dirbs speciali „Carlsberg“ komanda, kuri išsiskirs baltai žalia apranga. 3 merginos ir vaikinas kiekvienam norinčiam čia pat pateiks mažuosius „Carlsberg“ alaus buteliukus, tad norint išbandyti naujovę, nereikės stovėti eilėje prie baro.

Praėjusią savaitę „Carlsberg“ šokį jau išmoko Vilniaus „Pabo Latino“, „Connect“, Kauno „Zepelinus“ klubų lankytojai, artimiausiu metu stilingoji „Carlsberg“ šokio komanda atkeliaus į „City Metro“ (Kaunas) bei sostinės „Fashion Club“, „Mano klubas“, „Gravity“ klubus.

Naujajam buteliukui prognozuojama sėkmė
Tikimasi, kad naujasis „Carlsberg“ buteliukas per pirmąjį pusmetį taps neatsiejamu klubinio gyvenimo simboliu. Per 2006 metus bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ planuoja parduoti 100 tūkst. naujųjų klubinių „Carlsberg“ alaus buteliukų.

Šiuo metu „Carlsberg“ alumi yra prekiaujama 140-yje pasaulio šalių, per metus pasaulyje parduodama per 10 mlrd. litrų šio alaus.

Lietuvoje pernai parduota 3 milijonai litrų „Carlsberg“ alaus. Remiantis „AC Nielsen“ surinktais rinkos duomenimis, „Carlsberg“ alus neabejotinai yra populiariausia užsienietiško prekės ženklo alaus rūšis Lietuvoje, užimanti 70 proc. „premium“ kokybės importinio alaus rinkos.

Vaida Andrikonytė
Irmanto Sidarevičiaus nuotr.
„Laisvalaikio“ informacija