This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Augančioje negazuoto vandens rinkoje – naujasis „Vichy Classique Still“

2005-04-20
Publish your own article

UAB „Švyturys-Utenos alus“ pristato naują geriamą vandenį „Vichy Classique Still“, kurio sudėtis praturtinta mineralinėmis medžiagomis.

„Vichy Classique“ yra vienas populiariausių karbonizuotų vandenų Lietuvoje. Planuojama, jog naujasis „Vichy Classique Still“ taps ne mažiau populiarus sparčiai augančiame negazuoto geriamojo vandens segmente. Šis segmentas didėja dėka tų vartotojų, kurie, sekdami pasaulines tendencijas, renkasi sveiką gyvenseną atitinkančius produktus.

Bendrovė per metus planuoja parduoti 1,3 milijono litrų naujojo vandens. Iki šiol buvo gaminamas tik karbonizuotas „Vichy Classique“. UAB „Švyturys-Utenos alus“ investicija į nekarbonizuoto vandens gamybą sudarė 400 tūkstančių litų.

Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ duomenimis, „Vichy Classique“ yra populiariausias vanduo Baltijos šalyse, užimantis 7,8 proc. trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos geriamojo vandens rinkos.

Gręžinys, iš kurio imamas vanduo „Vichy Classique“, yra daugiau kaip 200 metrų gylio ir ribojasi su Aukštaitijos nacionaliniu parku. Kol patenka ant vartotojų stalo, vanduo yra gryninamas specialia penkių pakopų technologija, kurios metu pašalinamos žmogaus organizmui nenaudingos medžiagos ir pagal naujausias ES šalių dietologų rekomendacijas subalansuojama druskų ir mineralinių medžiagų sudėtis. Mineralinių medžiagų sudėties rekomendacijos gautos iš „Carlsberg“ (Danija) ir „Hartwall“ (Suomija) įmonių.

UAB „Švyturys-Utenos alus“ informacija