This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Apie maitinimą viešbučiuose diskutavo VMVT ir LVRA

2005-08-18
Publish your own article

Pastaruoju metu Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) gauna vartotojų skundų, kad viešbučių restoranuose teikiamų paslaugų kokybė neatitinka aukštos kainos.

Dėl šios problemos praėjusią savaitę Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje (VMVT) įvyko susitikimas su Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) valdybos nariais, kurio metu buvo aptarti maitinimo klausimai.

Susitikimo metu pristatyti Vilniaus miesto VMVT restoranų ir kavinių patikrinimo rezultatai, diskutuota apie pagrindines problemas ir galimus jų sprendimo būdus.

Per šiuos metus Vilniaus miesto VMVT inspektoriai patikrino 70 restoranų ir 317 kavinių, barų. Tai sudaro 60 % visų Vilniuje esančių restoranų, kavinių ir barų. Liepos mėnesį patikrinti 26 viešbučių maisto tvarkymo skyriai.

„Kai kurių viešbučių restoranuose rasta rimtų pažeidimų. Pavyzdžiui, viešbučiai „Centro kubas“, „Viktorija“, „Užupio“ viešbutis buvo neįsidiegę savikontrolės sistemos arba „Congress“, „Karolinos“ viešbučiai neturėjo maisto tvarkymo pažymėjimų“, – sakė Vilniaus miesto VMVT Rinkos priežiūros skyriaus vedėja Margarita Čėglytė.  

VMVT direktoriaus pavaduotojas Zenonas Stanevičius pabrėžė, kad savikontrolė reiškia sisteminį požiūrį į darbą ir padeda išvengti vartotojų susirgimų, apsinuodijimų. O savikontrolės žurnalo pildymas – įrodymas, kad darbas atliekamas gerai“, – sakė specialistas.

VMVT restoranus, kavines, barus tikrina po vieną kartą per metus bei gavus vartotojo skundą, įvykus ligos protrūkiui. Po šiųmetinių tikrinimų pastebėta, kad daugiausiai pažeidžiami bendri higienos reikalavimai – trūksta švaros. Taip pat neleistinai prailginama produktų galiojimo data, nesilaikoma laikymo sąlygų.

Viešbučių ir restoranų asociacijos nariai pritarė išsakytoms VMVT specialistų pastaboms. Siekiant išvengti pažeidimų, susitarta daugiau atsakomybės skirti pavaldiniams, tai yra, vyriausiems virėjams, rengti jiems mokymus, kuriuose būtų išdėstomi savikontrolės sistemos veikimo principai ir reikšmė. Svarbiausia, kad vartotojas ir klientas būtų saugus bei patenkintas teikiamų paslaugų kokybe.

VMVT informacija