This website is using cookies. By continuing to use the website you agree to our Cookie Policy. More information about Cookies.

Accept
+ Suggest a Restaurant
News

Aistra konjakui virto verslu

2005-03-13
Publish your own article

Ją įkūrusi vilniečių konjako kolekcininkų šeima teigia, jog tai – dėsninga jų aistringo pomėgio tąsa.

Specializuota konjako parduotuvė, kaip ir įprasta konjako gamintojams, yra šeimos verslas. Ją įkūrė auditorius Juozas Kabašinskas, žinomas konjako kolekcininkas. Parduotuvei vadovauja jo žmona – verslininkė Irena Kabašinskienė, UAB „JKP namai“ direktorė, o konsultantu tapo ta pačia aistra užsikrėtęs sūnus Einoras.

Vilniečių žiniomis, specializuotą konjako krautuvėlę jie pirmieji atidarė ne tik Lietuvoje: tokių kol kas nėra ir kaimyninėse valstybėse.

Dar ne viskas
Šeimininkai nusitaikė į žinovams skirtus gėrimus, kuriais neprekiaujama didžiuosiuose prekybos tinkluose.

„Esame užsibrėžę tikslą išmokyti lietuvius konjako vartojimo kultūros. Norime pristatyti ne tik didžiuosius konjako gamintojus, kurių gėrimų lietuviai anksčiau galėdavo įsigyti neapmokestinamų prekių parduotuvėse, bet ir supažindinti su nedideliais kiekiais ir jau vien dėl to išskirtinius gėrimus gaminančiais konjako namais“, – sako p. Kabašinskienė.
Parduotuvės savininkų išrinktus ir užsakytus gėrimus į Lietuvą įveža UAB „Šiaulių tara“. Ponas Kabašinskas skaičiuoja, jog kovo 9-ąją duris atvėrusi parduotuvė pradeda nuo vienuolikos konjako gamintojų ir šimto butelių gėrimo. Po savaitės, žada jis, čia bus atstovaujama dvidešimčiai konjako namų, po mėnesio – nuo trisdešimties iki pusšimčio gamintojų. Palyginimui: asmeninėje p. Kabašinsko kolekcijoje yra gėrimų iš 135 konjako namų.

Kapitalas – žinios ir draugai
Specializuotoje parduotuvėje bus parduodamas ne tik konjakas, bet ir susiję gėrimai. Tarp jų – pino („pineau“): likerinis vynas, kurį gaminant, rūgstančios vynuogių sultys maišomos su konjaku, taip pat alaus ir konjako kokteiliai.

Specializuota parduotuvė veiks ir kaip konjako klubas: rengs degustacijas, teminius vakarus.
Norintieji nusipirkti konjako į specializuotą parduotuvę gali išsirengti turėdami bent jau 100 Lt, o brangiausias, riboto tiražo kolekcinis konjako butelis gali kainuoti apie 14 000 Lt. Ieškantieji dovanų krautuvėlėje gali užsisakyti konjako su specialiomis etiketėmis, kuriose bus įrašytas sukaktuvininko vardas, tačiau užsakyti tokią dovaną reikėtų bent prieš mėnesį.

Specializuota konjako parduotuvė įkurta nuomojamose patalpose. Apie planuojamą pelną savininkai kalbėti nelinkę.

„Pakaks, jei gautos pajamos padengs sąnaudas“, – kuklinasi p. Kabašinskas.

Ponai Kabašinskai sako, jog didžiausia investicija į naują verslą yra per keliolika metų sukaupta patirtis, žinios, taip pat – asmeninės pažintys, įgytos kelionėse į Prancūziją, pas konjako gamintojus. Prieš steigdami savo krautuvėlę šeimininkai domėjosi, kaip tokioms parduotuvėms sekasi kitur Europoje. Beje, p. Kabašinskai penkerius metus leidžia konjakui skirtus kalendorius, planuoja parengti knygą apie konjaką bei konjako enciklopediją.

Jolanta Vaitiekūnienė
VŽ informacija